• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Kişilik & Karakter

Nezaket artık kimsenin umurunda değil, bu çok acı değil mi?

вуηαяcσѕ
вуηαяcσѕ Takip Et
FenomenMentor Yaş: 38
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
257
Yapay Zekaya Sor
Nezaket artık kimsenin umurunda değil, bu çok acı değil mi?

Oysa ki nezaket bana göre dünyanın en güzel şeyi. Nazik olan insan bizim toplumumuzda maalesef soyunlanıyor. Ülke kocaman bir vahşi ormana döndü.

Nezaket artık kimsenin umurunda değil, bu çok acı değil mi?
Cevapla
En Güzel Soruları Güzellik Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
32 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • sssicaksutlukahvem
    sssicaksutlukahvem Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 26
    +1 yıl

    İnsanlar direkt çıkara odaklı oldukları için, kibar ya da nazik bir insan bulduklarında sömürmekten başka bir şeye odaklanılamıyor galiba. Saf olarak algılıyorlar, oysa ki bir çoğu her şeyin farkında olmasına rağmen belli etmiyor sadece. Teşekkür etmek, tanıdığın ya da tanımadığın birini bir şey yaparken gördüğünde kolay gelsin, iyi günler demek vs. küçükte olsa tatlı şeyler. Maalesef şu zamanda diğer her şey gibi bu da yok olmaya yüz tuttu. Birileri için değil, kendim için bu şekilde yaşamaya devam ediyorum, insanlardan görmek istediğim davranışı önce benim onlara göstermem gerek. Bazıları anlamasa da çok önemi yok, herkes kendinden sorumlu. Biraz aileden, biraz çevreden, birazda kişinin kendisinden geçen şeyler her biri...

    1
    2 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Gerçekten çok ama çok acı bana göre

      Yorumla
    • sssicaksutlukahvem
      sssicaksutlukahvem
      +1 yıl

      Maalesef...

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Mavicicekli
    Mavicicekli Takip Et
    Yoda Yaş: 40 , eic 98%
    +1 yıl

    Görünüşünüz neye benzerse benzesin, nezaket sizi dünyanın en güzel insanı yapar...

    Her zaman buna çok önem veriyor dikkat ediyorum. Ve nezaketten acayip etkileniyorum. Nezaket sahibi insan bana son derece çekici geliyor. Nezaket sahibi değilse anında uzaklaşıyorum. En onemli kriterdir bana göre. Saygılı, naif , kibar , empati kurabilen , nazik insan hayati güzelleştiren detaylara sahiptir.

    Teşekkür edebilen , gerektiğinde özür dileyebilen , sesini yükseltmeden konuşan, kötü kaba argo kufur içeren kelimelerden uzak kalan , başkalarını rahatsız edici davranışlardan sakınan Insanlar , insan ilişkilerinin de daha sağlıklı olmasına katkıda bulunur bence. 😇

    Bize nasıl davranılmasını istiyorsak , biz de insanlara öyle davranmalıyız. Yaşamak istemeyeceğimiz şeyleri başkasına yaşatmamalıyız.🌻🌻🌻

    1
    2 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Çok güzel söylediniz ellerinize sağlık

      Yorumla
    • Mavicicekli
      Mavicicekli
      +1 yıl

      Teşekkür ederim

      Yorumla
  • 54srp
    54srp Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 44
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 11,8b cevap paylaştı.

    Yok ya artık nezaket diye bir şey kalmadı nerdeyse.

    İnsanlar o kadar kötü niyetli olmuş ki sürekli laf sokmak için hazır olda bekliyor.

    Nezaketi kaldırıp attılar çöpe yok artık.

    İşte eski insanlar kaldı biraz.

    Onlarda gitti mi nezaket denilen şey buhar olup uçacak.

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Maalesef..

      Yorumla
  • AşkıÖldürmek
    AşkıÖldürmek Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 32
    +1 yıl

    Çünkü insanlar nazik insan gördüğü zaman hemen onu kullanmaya başlıyor. Dünya hassas kalplerin yeri değil. Sesini çıkartan kaba ve kırıcı olan insanlar hep daha fazla saygı görüyorlar, bunu keşfedenler de içlerindeki nezaketi ya yok ediyor ya da saklıyorlar

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Bu konuda haklısın keşke haklı olmasa

AI Persona’ya Sor
Tümü
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

47

Cevap

16

Cevap

  • Neveaşıkbiri
    Neveaşıkbiri Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 23
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 4,1b cevap paylaştı.

    Ah benim pamuk kalpli bebeğim. Çok haklı, doğru, yerinde bir soru olmuş. Öyle haklısın ki..

    Maalesef insanlar nezaketten bihaber artık. Asıl sorun şu ki bundan kimse, özellikle bu olumsuz nezaketsiz davranışlara maruz kalanlar bile şikayetçi değil.

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Maalesef öyle yavru

      Yorumla
  • MadagaskarAslanı
    MadagaskarAslanı Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 31
    +1 yıl

    İyiden iyice kimse kimseye düzgün davranmıyor. Toplum olarak ince ruhlu olmayı unutuyoruz. Ben de dahilim buna. Bazen ağzımdan çıkanı kulağım duymuyor sinirli anlarımda. Oysa bu benim elimde üzerinde çalışıyorum. Abartmamak şartıyla elbette.

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Sinir anında insan babasını bile tanımıyor bu başka bir şey. Fakat genele vurduğun zaman ben öyle bir insan olduğunu düşünmüyorum

      Yorumla
  • _Maidetta_
    _Maidetta_ Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 40
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 4,3b cevap paylaştı.

    Kimsenin kimseye sabrı kalmadı. Dolayısıyla nezaket rafa kalktı.

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      İnsanların tahammülu yok hiçbir şeye

      Yorumla
  • Hayatİstanbul77 u
    Hayatİstanbul77 Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 49
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 8,5b cevap paylaştı.

    Alıştık her şeye insanlar duygularını yitirdi...

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Maalesef

      Yorumla
  • Sosyetic_SheqiiL u
    Sosyetic_SheqiiL Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 36
    +1 yıl

    Açıklamada yazdıklarına katılıyorum.

    1
    0 Yorumla
  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.

    Nazik insanlar genelde değer görülmüyor

    1
    0 Yorumla
  • Okyanusesi
    Okyanusesi Takip Et
    Bilge Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    "Kimsenin" demek çok da doğru olmamış. Hâlâ içimizde nezakete, kibarlığa önem verenlerimiz var. Evet, çoğu insan artık bunu önemsemiyor. Karşımızdaki insandan nezaket göremeyince bizim de içimizden nezaketli olasımız gelmiyor. Aslında bu durumda fark yaratıp karşımızdakine inat, kendi çizgimiz bozmadan ilerlememiz gerekiyor. Ben inanıyorum, böyle yapınca karşımızdaki kişinin hareketleri de bir süre sonra olumlu yönde değişmeye başlıyor. Her insan için demiyorum bunu tabii.

    Değişiyoruz. Artık hiçbir şey eskisi gibi değil, bizlerde öyle.

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Çoğu kişinin evet

      Yorumla
  • Yâvheheeya
    Yâvheheeya Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 99%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,7b cevap paylaştı.

    Benim umrumda ve kiymetli. Diger insanlarin nasil saygisiz, umursamaz, vicdansiz olduguyla ilgilenmiyorum. Ben kendimden sorumluyum ve nazik biri olarak hayatima devam ediyorum. Saygisiz olan ve kendini zeki sanan insanlari kandirmaya calisan cakallara sadece gulup geciyorum. Herkes ne yapiyorsa kendine yapiyor. Sonra kendileri ayni durumla karsilasinca ben bunu hak edecek ne yaptim diyorlar. Dedem her zaman cark donuyor insan dogup buyuyor sonra yaslaniyor aslinda tekrar cocuklasiyor derdi. Sen buyugune saygisizlik yaparsan ilerde sende saygi gormezsin yaptigin basina gelmeden gocup gitmezsin, o yuzden her adimin, hareketin senin gelecege yatirimin derdi. Cok hakli. Annesine babasina zulm eden insanlar, yaslandiklari zaman ayni muameleyi gorurler kendi cocuklarindan. Ne yapiyorsaniz, nasil yasiyorsaniz bu hayatta kendi geleceginizin tuglasini dosuyorsunuz aslinda. O yuzden dikkat etmek gerekiyor. Cool olucam diye edepsiz olmaya gerek yok.

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Ah ne kadar güzel konuştun ne kadar güzel açıkladın tercüman oldun resmen

      Yorumla
  • seymabasu1
    seymabasu1 Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 29
    +1 yıl

    Benim umrumda
    Nezaketli bütün insanlar
    benim her zaman dikkatimi çeker
    Benim için her zaman 10 numara olur
    Sürekli argo kelimeler kullanan nasıl davranacağını bilmeyen özellikle kadınlara nasıl davranacağını bilmeyen hödük insanlarla dolu onları gördükçe yazık diyorum …

    1
    2 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Ne kadar güzel umarım hep böyle kalırsın

      Yorumla
    • seymabasu1
      seymabasu1
      +1 yıl

      Teşekkür ederim böyle kalmazsam
      Hiç yaşamıyım daha iyi

      Yorumla
  • Aso6533
    Aso6533 Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 99%
    +1 yıl

    Maalesef acı... artık çoğu insan nezaketin ne olduğunu bile bilmiyor, çok sevdiğim bir sözü hatırladığım bu sorduğun soruyla...

    ben nezaketi ağaçtan öğrendim. ona tekme attım, o tepemden çiçek yağdırdı. o utanç bana ibretlik ders olarak yetti.😌

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Ders alabilmek en güzeli

      Yorumla
  • SadePirincPilavı
    SadePirincPilavı Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 100%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2,6b cevap paylaştı.

    Nezaketi yumuşaklık olarak görüyorlar bu son zamanlarda denk geldiğim bir olay teşekkürler rica ederim demek Batı nin oyunları... bedenler büyürken keşke ruhlar ve karakterde büyüse insanlarda bu daha yaşanıla bilir bir ülke için hiç mi hiç fena olmazdı

    1
    6 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      O kadar haklısın ki

      Yorumla
    • SadePirincPilavı
      SadePirincPilavı
      +1 yıl

      Hihim , haklı olmak bazen hiç mi keyifli değil ^^'

      Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Maalesef..

      Yorumla
    • SadePirincPilavı
      SadePirincPilavı
      +1 yıl

      Dostum dostum yine her zmaan ki gibi başka bir soruda yapmış olduğum yorumu es geçtin :D Beşiktaş'a getirtme beni :D

      Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Gözümden kaçmıştır kanka ya 🙄

      Yorumla
    • SadePirincPilavı
      SadePirincPilavı
      +1 yıl

      Kankan miyim gerçekten 🥺

      Yorumla
  • Lostalost
    Lostalost Takip Et
    Xper 6 Yaş: 22 , eic 98%
    +1 yıl

    Maalesef nezaketin acizlik sanıldığı zayıflık sanıldığı şu günümüzde nazik kalmak davranmak çok zor ben davranıyorum saf iyisin bilmem ne extrem bir durumda değil yapmam gerekeni yapıyorum ama illaki zarar vereceğiz ya insanlara menfaatsizlik çıkar ilişkisi gutmemek vs çok garip geliyor artık insanlara

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Çok doğru söylüyorsunuz

      Yorumla
  • iZMiRCiTY
    iZMiRCiTY Takip Et
    Xper 6 Yaş: 42 , eic 90%
    +1 yıl

    Her şey incelikten insan kabalıktan kırılır. Mevlana

    Dinlemek gösterilebilecek en yüksek nezakettir. Dale Carnegie

    Nezaketiniz bizi zor ve şiddetten daha kolaylıkla nezakete zorlar. W. Shakespeare

    Uğraşacak gücü ve silahı olmayanlar hiç olmazsa nazik olmalıdırlar. Oliver Goldsmith

    Yumuşaklık ve nezaket hangi şeyde bulunursa mutlaka onu süsler hangi şeyden de çekilip alınırsa onu eksik ve kusurlu yapar. Hz. Muhammed

    Bunları eklemek istedim.

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Ellerine sağlık çok güzel oldu

      Yorumla
  • niceness
    niceness Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 28
    +1 yıl

    Kesinlikle öyle. Bu kabalıkla, düşüncesizlikle nereye kadar gider insanlığın sonu bilemedim...

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Gitmez..

      Yorumla
  • YarabantlıRakıŞisesi
    YarabantlıRakıŞisesi Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 35
    +1 yıl

    Beyefendiliği mi elden bırakmamaya çalışırım her zaman.

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      🙏🙏

      Yorumla
  • Blondesmann
    Blondesmann Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 27
    +1 yıl

    Gerçekten de öyle maalesef. İnsanımız yolunu baya şaştı, nezaket denen şey isim olarak kaldı

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Maalesef öyle

      Yorumla
  • Derin_Kuyu
    Derin_Kuyu Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Vahşileşmeye doğru giden bu insanlarin inadına hep hoşgörü ve nazik olmaya devam edeceğim. Çünkü bu bana göre bi karakter meselesidir. Insanlar canavarlaşiyor diye onlar gibi olamam. Karakterimden ödün veremem

    1
    2 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Çok güzel söyledin

      Yorumla
    • Derin_Kuyu
      Derin_Kuyu
      +1 yıl

      Verilmesi gereken cevap

      Yorumla
  • AahdeVefaa
    AahdeVefaa Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28 , eic 99%
    +1 yıl

    Maalesef. Nezaket artık gerçekten kimsenin umrunda değil. Nazik olursun ezik sanırlar, uyarırsın yanlıştan, ikaz edersin duyar kasma derler, sessiz sakin kendi halinde olursun asosyal derler.
    Ne derler, dışlarlar, kızarlar diye diye iyi duygularımız, edepli hallerimiz kalmadı. Evet çok doğru ülke kocaman bir vahşi ormana dönüştü. İşin kötüsü de herkes halinden memnun.

    1
    0 Yorumla
  • aleeyynaa_
    aleeyynaa_ Takip Et
    Yoda Yaş: 22 , eic 97%
    +1 yıl

    Dünya adaletli bir yer değil kötülerin dünyası derler ya aynı o hesap işte kötü olan kazanır nezaketli iyi olanda hep kaybeder bu çok acı bi durum bizi kötüye sürükleyip durur bende kötü olsam acaba bu kadar mutlu olur muyum diye düşündürüverir

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Çok doğru söylüyorsun

      Yorumla
  • Adıultimeguide
    Adıultimeguide Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl

    Pişman ediyorlar çünkü kardeşim gerçekten pişman ediyorlar. Acı hem de çok acı evet ama bu duvarlar, mesafeler vs. de öyle keyiften örülmüyor. Bizi bu hale getirenler utansın daha ne diyeyim yani.

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Maalesef insan bir nazik olmaya çalışıyor bir pişman oluyor

      Yorumla
  • BenKalenderMeşrebimm
    BenKalenderMeşrebimm Takip Et
    Guru Yaş: 43 , eic 99%
    +1 yıl

    Benim umurumda. Özellikle yakın olmadığın insanlara karşı her türlü kaba davranış hiç etik değil. Ama nezaketten öyle kırılıp bükülmeyi de sıkıcı bulurum.

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Çok çok doğru tespit

      Yorumla
  • Eoéa_Eoéa
    Eoéa_Eoéa Takip Et
    Master Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    Kesinlikle çok haklısın. Normal olmayan şeyler artık normal gelmeye başladı. Kibarlık, nezaket neden bu kadar çok zor? Eğitim, öğretim ne işe yarıyor, çok eksiğimiz var. İnsanoğlu bu şekilde olmamalı.

    1
    2 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Maalesef öyle keşke böyle olmasaydı

      Yorumla
    • Eoéa_Eoéa
      Eoéa_Eoéa
      +1 yıl

      Keşke...

      Yorumla
  • SaçaklıBebek
    SaçaklıBebek Takip Et
    Bilge Yaş: 29 , eic 99%
    +1 yıl

    Nezaket gösterirsin bunu farklı amaçla kullanırlar, insanlar artık menfaat peşinde işine yaramıyor ya da kâr sağlamıyorsa umrunda olmuyor. Acı ama gerçek...🥀

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Üzücü

      Yorumla
  • GreyLady
    GreyLady Takip Et
    Xper 7 Yaş: 33 , eic 100%
    +1 yıl

    Evet, kimsenin umurunda olduğunu sanmıyorum. Buna karşın nazik olmayı ve bu şekilde bir yaşam sürmeyi seviyorum.

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Ne güzel 😊

      Yorumla
  • Yecüc_Mecüc_7979
    Yecüc_Mecüc_7979 Takip Et
    Guru Yaş: 46 , eic 99%
    +1 yıl

    Haklısın öyle, nezaket kimsenin umurlarında değil ama benim umurumda ve her zaman da nezaketli biri olarak yaşayacağım.

    1
    2 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Daim olsun

      Yorumla
    • Yecüc_Mecüc_7979
      Yecüc_Mecüc_7979
      +1 yıl

      Öyle kardeşim öyle…

      Yorumla
  • SiRiUs_bright
    SiRiUs_bright Takip Et
    Xper 5 Yaş: 43 , eic 91%
    +1 yıl

    Çünkü insanlara kaba davrandığın da değersiz olduğunu hissettirdiğinde daha kıymetli oluyorsun

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Bu çok doğru

      Yorumla
  • Redamancy-4
    Redamancy-4 Takip Et
    Mentor Yaş: 22 , eic 99%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 22,5b cevap paylaştı.

    Dün Bir sürü Türk’ün olduğu bir yerdeydim be aslında dünyada her şey gayet güzel nezaket saygı vs Türkiye’de yok Türk insanların da yok

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Buradaki insanlarda maalesef bu yok

      Yorumla
  • İstanbul_bey
    İstanbul_bey Takip Et
    Master Yaş: 41 , eic 99%
    +1 yıl

    Nezaketen davranılcak insanlar var insancıklar var seni anlamak istemeyenlere bişey anlatmaya çalışmıcaksın

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Orası öyle tabii ki

      Yorumla
  • ndenizyıldızı
    ndenizyıldızı Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 51%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 441 cevap paylaştı.

    Ben nazik bir insanım. Bana kaba davranan insanlara da nazik davranırım. Herkes kendine yakışanı yapar.

    1
    2 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Ne kadar güzel hep böyle kalın

      Yorumla
    • ndenizyıldızı
      ndenizyıldızı
      +1 yıl

      Teşekkür ederim 😊

      Yorumla
  • Edameda06
    Edameda06 Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 64%
    +1 yıl

    Evet artık nezaket gibi, hoş görü gibi, merhamet gibi değerler hiç kalmadı. Herkes bir savaş halinde, kim kimin kuyusunu kazacağını şaşırmış.

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Çok üzücü bir durum

      Yorumla
  • Serenay78
    Serenay78 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27 , eic 98%
    +1 yıl

    çok güzel yazmışsınız. benim bir şey yazmama gerek kalmadı tamda bunları söylerdim.👏

    2
    2 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      😊

      Yorumla
    • Serenay78
      Serenay78
      +1 yıl

      🥰

      Yorumla
  • Enperatriz_Eztia
    Enperatriz_Eztia Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 99%
    +1 yıl

    Nezaket ile görgü doğru orantılı bana göre. Nezaketaiz kişiler aynı zamanda görgüsüzler.

    2
    4 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      😔

    • Enperatriz_Eztia
      Enperatriz_Eztia
      +1 yıl

      Ne oldu👀

    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Ben niye böyle bir şey yapmışım anlamadım :D

    • Enperatriz_Eztia
      Enperatriz_Eztia
      +1 yıl

      Çaktırma o zaman devam😅

  • gülümserkene
    gülümserkene Takip Et
    Guru Yaş: 37 , eic 99%
    +1 yıl

    Soru başlığını okuyunca düşüncelerimde yalnız olmadığımı düşündürdü.

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      🙏🙏

      Yorumla
  • blackleydi
    blackleydi Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28 , eic 99%
    +1 yıl

    Acı evet kalmadı maalesef saygı nezaket hiçbir şey kalmadı

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Maalesef

      Yorumla
  • DorothyBabe
    DorothyBabe Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 6b cevap paylaştı.

    Gerçekten öyle. Oysa herkes nazik olsa ciddi anlamda küçük büyük çoğu sorun çözülür.

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Keşke insanlar becerebilse

      Yorumla
  • Rose83
    Rose83 Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 99%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2b cevap paylaştı.

    Nezaket eziklik. gibi algılanıyor. Oysa insanın kendine ve insana saygısını gösteriyor...

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Maalesef

      Yorumla
  • tuXba
    tuXba Takip Et
    Yoda Yaş: 35 , eic 98%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 818 cevap paylaştı.

    Hep oyleydi, nezaket ve saygi kavrami uzay boslugunda sallaniyor.

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Kötü maalesef

      Yorumla
  • _MütefekkirSeyyah
    _MütefekkirSeyyah Takip Et
    Xper 5 Yaş: 37 , eic 100%
    +1 yıl

    Nezaket pahadır, ucuz insanlarda bulunmaz..

    #Vesselam

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      👍👍

      Yorumla
  • 48382727
    48382727 Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 86%
    +1 yıl

    Şurda kıyamete pek bir zaman kalmadı. O insanlarla ruh çimenlere uzandığında Allah hesabımı soracak içim rahat.

    1
    0 Yorumla
  • _Yıldız_
    _Yıldız_ Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26 , eic 96%
    +1 yıl

    Çünkü nezaket zayıflık olarak algılanıyor hem de kendi öfkesine yenilen insanlar tarafından

    1
    0 Yorumla
  • Lütfetmedinizefenim
    Lütfetmedinizefenim Takip Et
    Master Yaş: 25 , eic 99%
    +1 yıl

    Nezaket gösterince horluyorlar memlekette
    Burası çekinilen kaba insanalrın yeri

    1
    0 Yorumla
  • Ozanca32
    Ozanca32 Takip Et
    Yoda Yaş: 37 , eic 93%
    +1 yıl

    Herkesin menfaatleri karşılığı kadardır nezaket saygı sevgi ilerisi yok toplum olarak çok yozlaşmış durumdayız

    0
    0 Yorumla
  • Madamm_
    Madamm_ Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 99%
    +1 yıl

    Nazik oldukta ne oldu 😂

    2
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      O konuda haklısın

      Yorumla
  • MecaziAdam
    MecaziAdam Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 58%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 679 cevap paylaştı.

    Evet aci bi durum artik insalar nezakete bile kabaca davranabiliyor

    0
    0 Yorumla
  • Moledro
    Moledro Takip Et
    Xper 7 Yaş: 25 , eic 97%
    +1 yıl

    Benim umrumda😄

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Ne güzel 😂

      Yorumla
  • Alaçatı_mavisi
    Alaçatı_mavisi Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 99%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 3,6b cevap paylaştı.

    Çünkü kimsede sabır kalmadı.

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      İnsanlarda tahammül diye bir şey kalmadı

  • TAPASYA_
    TAPASYA_ Takip Et
    Xper 7 Yaş: 22 , eic 98%
    +1 yıl

    İnsanlar birbirlerine selam bile vermiyor artık

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Yolda görse kafasını çeviriyor

      Yorumla
  • Asddasf
    Asddasf Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27
    +1 yıl

    Artık naziklik aptallık olarak görülüyor bu devirde. Aslinda ne kadar iyi bir şey ama kimse farkında değil..

    1
    0 Yorumla
  • XxlAYUBOĞAN
    XxlAYUBOĞAN Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 96%
    +1 yıl

    Konuşmayı öğrenemediler daha

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Maalesef öyle

      Yorumla
  • elezabeth94
    elezabeth94 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 32
    +1 yıl

    Maalesef haklısın zaman ilerledikçe nezaket kayboluyor

    1
    0 Yorumla
  • sorucevapben
    sorucevapben Takip Et
    Xper 5 Yaş: 22 , eic 94%
    +1 yıl

    Cidden kimse umursamıyor hatta göstermiyor

    1
    0 Yorumla
  • Melayq
    Melayq Takip Et
    Guru Yaş: 41 , eic 93%
    +1 yıl

    Evet acı, çünkü artık insanlık bitmiş.

    1
    0 Yorumla
  • IAmarPresterAen
    IAmarPresterAen Takip Et
    FenomenMentor Yaş: 34
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 32,5b cevap paylaştı.

    Cok acı

    1
    0 Yorumla
  • BirÇilekokusu
    BirÇilekokusu Takip Et
    Bilge Yaş: 28 , eic 98%
    +1 yıl

    benim de umrumda degil sdfgsdfgh

    1
    0 Yorumla
  • zevksuyuuuu
    zevksuyuuuu Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 83%
    +1 yıl

    Herkes birbirinden cikarci ve p*slik

    1
    0 Yorumla
  • кєℓєвєкк___
    кєℓєвєкк___ Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 99%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 733 cevap paylaştı.

    Cok aci

    1
    0 Yorumla
  • Sevdamdın_sen
    Sevdamdın_sen Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 88%
    +1 yıl

    Aynen öyle

    1
    0 Yorumla
  • xsw2zaq1
    xsw2zaq1 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 27
    +1 yıl

    Oldukça acı insanlar çok kaba

    1
    0 Yorumla
  • Tubaacelyaaa
    Tubaacelyaaa Takip Et
    Master Yaş: 25 , eic 87%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 3,6b cevap paylaştı.

    Ne yazık ki öyle

    1
    0 Yorumla
  • emzeay
    emzeay Takip Et
    Xper 6 Yaş: 104 , eic 100%
    +1 yıl

    aynen

    1
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (3)
Devamını Gör(48)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Nezaket artık kimsenin umurunda değil, bu çok acı değil mi?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

İnsanlara artik iyilik yaramiyor.. Farkindamisiniz? 23 cevap verildi
Bu devirde kimseye iyilik yaramıyor mu? 68 cevap verildi
Kimseyi umursamamak saygısızlık mıdır? 6 cevap verildi
Kibar insanlar kalmadı mı artık? 10 cevap verildi
Insanlarin acisi neden kimsenin umrunda degil? 6 cevap verildi
Kimseye iyilik yaramıyor neden? 4 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Kendinizle konuşurken, kendinize hakaret ediyor musunuz?
  • Sabah kahvaltısında favori içeceğiniz ne, çay mı kahve mi başka bir şey mi?
  • Elim nasıl gözüküyor?
  • Birinin senden hoşlanma, sana aşık olma ihtimalini yüzde kaç sanıyorsun?
  • Yürümek istediğiniz biri var mı?
  • Ben bu gün üzgünüm gibi sanki, siz nasıl hissediyorsunuz bakalım, gününüz güzel geçsin🧡?
  • Bu yemeği denemeyen kaldı mı?
  • En ideal erkek burcu hangisidir?
  • Selülitlerin olması vücut güzelliğini etkiler mi?
  • Mantar sever misiniz, mantarla aranız nasıl gerçekten?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨