Antidepresan duyguları neden yok eder ilaci kesersek düzelir miyiz?

Yaklasık 5 aydir antideprasan kullaniyorum. Okb, panik atak vs vs. İlk aylarda böyle seyler olmamisti ama son 2 aydir duygularım gitmis gibi yani böyle cok kötü üzülüncek bi olay oluyor üzülemiyorum, cok aglanicak kötü bir sey oluyo agliyamiyorum. Duygularımı yasayamamakta üzüyor. Böyle sadece mutlu olabiliyorum onun dışında duygum yok gibi. İlaci bırakınca duygular düzelir mi veya antidepresan kullanan baska kisilerde de böyle oluyor mu?

Antidepresan duyguları neden yok eder ilaci kesersek düzelir miyiz?
Cevapla