Hangi durumlarda "Hayırlısı artık" dersiniz?

Bir Türk geleneği olarak olayı ve durumu sindirme biçimi: Hayırlısı...

Bazen çaresiz ve elimizden hiçbir şey gelmediğini fark ettiğimiz anlarda kullanırız bu ifadeyi, bazen de önümüzdeki belirsiz gelecek üzerine. Bir de ân gelir, dünyaya sığmadığını fark ederiz kalbimizin. O zaman deriz. Fakat ne olursa olsun, kadere olan teslimiyetimizi bir kez daha yineleriz. 🦋

İhtimaller ve ihtimaller...
Belki de sizin bu cümleyi kurma nedeniniz, benim aklıma gelmeyen bir nedenin ardında gizlidir. Ne dersiniz? 👇
Hangi durumlarda Hayırlısı artık dersiniz?
Hangi durumlarda "Hayırlısı artık" dersiniz?
Cevapla