Yaşamamız boyunca istemediğimiz, sevmediğimiz bazı şeyler yolumuza çıkıyor.
Bazen mecburen savaşmak zorunda kalıyoruz,
bazen ise hayatıma almadan geri yolluyoruz.

Yaşamamız boyunca istemediğimiz, sevmediğimiz bazı şeyler yolumuza çıkıyor.
Bazen mecburen savaşmak zorunda kalıyoruz,
bazen ise hayatıma almadan geri yolluyoruz.

Uzak dururum.. Kaçmak tarzım değil genelde kavgamı ederim, mücadelemi ederim sonra da akışa bırakırım.. Bazen sessizleşmek ve kendi içine dönmek daha iyi geliyor.. Keyifli geceler..
Uzaklaşıyorum, yaptığım tek şey bu. Ekstra bir çaba içerisine girmiyorum ya da girmeye gerek duymuyorum. Her şeyi deneyerek öğrenemem. Yaşadıklarımdan yola çıkarak az çok tahmin yürütüp en azından zamanımı kurtarabiliyorum.
Teşekkür ederim ablamcımcım.❤️🫰
hmm
bazen istemesen de katlanmak zorunda kalıyorsun kurtulmak zaman alıyor
ama gerçekten kurtulmak istiyorsam bunu göze aldıysam her şeyi yaparım ben
İstediğim şeylere vakit ayırırım
Cevap
9Cevap
İstemediğim hiçbir şeyden bu güne kadar kurtulma şansım olmadı😂 Teslim oluyorum ve kabulleniyorum ardından da hayatımda kaldığı sürece o şey sabrediyorum
Her şeyi yapabilirim
Uzak duruyorum.
Başlarda zor gibi gelse de sonrasında en etkili yolun bu olduğunun rahatlığını yaşıyorum.
bazılarında zorundasın bazılarında reddi cekersın
Uzaklaşirim kent parka giderim Suriyeliler teselli eder beni...
Bazen güçlü bir çaba ile, bazen sessizlik ile, bazen de zamana bırakarak
Basarım engeli
Çok iyi davranarak bıkkınlık getiririm.
Dışarı çıkarım unutur gelirim
Dua ederim
Doğaüstü hiçlerim olsa hepsini kullanırdım nett
Güçlerim*
Meditasyon yaparım.
Uyuyorum genel olarak kaçıyorum eski mücadele gücümü kaybettim
Görmezden gelerek kurtulmaya çabalıyorum..
Savaşırim
Keşke kurtulabilsem
Uyurum
Onlardan kurtulurum
Elimden geldiğince oradan uzaklaşmak.
İstemediğimi söylerim
uzaklaşırım
Yakınlaş ya
Bahane bulurum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?