Erkekler istediklerini aldıktan sonra neden bir daha yazmazlar?

Güzel mesajlaşıyoruZ kafa dengiyiz buluştuk oda istediğini aldı bende ten uyumuda Güzel ondan sonra evlere dağıldıkdan sonra kimse kimseye mesaj atmadı niye yani merak ediyorum bunu buluşma Güzel geçmese tamam derim ama her şey harikaydı sebebi ne bunun beylerrrr
Erkekler istediklerini aldıktan sonra neden bir daha yazmazlar?
Cevapla