Yapmaktan pişman olduğunuz ama kendinizi durduramadığınız şeyler ne?

Soru olsun diye sordum detayı okuyun biraz fikir verin. Ben takıntılı manyak psikopat Bir şıpsevdiyim. Aşık oluyorum sonra onu elde etmek için birlikte oluyorum sonra normal davranmıyorum takıntılı oluyorum sonrada kaybediyorum. Ona çok aşığım aşırı derecede çok seviyorum. Ama konuşmak bile istemiyor benimle bak 3 saat önce face girmiş çok büyük bir ihtimalle watshaapa da girmiştir ama hikayeme bakmamış. Ben bir şey istemedim ki sadece sevsin istedim yanlış üstüne yanlış yaptım. Bir sürü hediye alarak yanımda tutmaya çalıştım o an durdu ama beni sevmediği için sonra yine yanımda oldu. Kıyamam borcu var çünkü çok. Hikayeme neden bakmıyor yaa. 😢😢 Çok şey yaptım aşırı ulaşamayınca tüm çevresine yazdım. Ama oda bana onca fedakârlığima rağmen hep kötü davrandı. Hatta son buluşmamızda şkmek bile istemedi. O derece beni sevmedi. Çok üzülüyorum ne yapcam ben intikam almak istiyorum ama nasıl bilmiyorum.
Yapmaktan pişman olduğunuz ama kendinizi durduramadığınız şeyler ne?
Cevapla