Kişilik & Karakter Niye uyumuyorsun diyenlere sinir oluyor musun? -ViviR_- Takip Et FenomenGuru Yaş: 40 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 14 Yapay Zekaya Sor Uykum yok ki uyumuyorum))Ama minnoş annem olduğu için sinir olamıyorum 😀 Niye uyumuyorsun diyenlere sinir oluyor musun? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 5 kişi beğendi
u Hayatİstanbul77 Takip Et FenomenMaster Yaş: 49 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 8,5b cevap paylaştı. Takmıyorum film izlemeye devam ediyorum. 0 0 Yorumla
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,3b cevap paylaştı. Evet sinir oluyorum 0 0 Yorumla
Abdurrahman00t Takip Et FenomenMaster Yaş: 28 +1 yıl Yok olmuyorum. Hesap sorma şeyi ile soruyorlar zaten. 0 0 Yorumla
seymabasu1 Takip Et FenomenMaster Yaş: 29 +1 yıl Yok olmuyor normal bir soru Aynısını ona sorarım olur biter Güzel anlaşma 🤝 0 0 Yorumla
padisahinkizi Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl Bir de bunun "yattın mı, ayakta mısın?" Versiyonu var. Görselde olduğu gibi. Ama anne işte, merak ediyor demek ki. 😅 1 3 Yorumla TylerDurdenn0 +1 yıl Ya oturuyorsan? Adam yıkılır be Yorumla padisahinkizi +1 yıl Annem bu kişi. 🤦♀️ Yorumla TylerDurdenn0 +1 yıl Aaa sorry anne kısmını gözden kaçırmışım ya ahahahh Yorumla
Laraayy Takip Et Xper 5 Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl Özellikle mesajda sinir oluyorum bazen yani sanane illa nedeni mi olması lazim itici bi soru gibi geliyor😅😅 0 0 Yorumla
Edameda06 Takip Et Master Yaş: 34 , eic 64% +1 yıl Evet cidden çok saçma. "Sanane" demekle, "uykum olsa uyurum, bu saçma soruyu sormaktan bir bıkmadınız" demek arasında gidip geliyorum. 0 0 Yorumla
sierravista Takip Et Master Yaş: 22 , eic 100% +1 yıl Aynen sinir oluyorum ya. Uykum yok ki uyumuyorum sizene yani 1 0 Yorumla
GOKHANoturumactı Takip Et Master Yaş: 40 , eic 99% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 13,5b cevap paylaştı. Kimse demiyor öyle bir şey. En son askerden geldiğimde duymuştum 0 0 Yorumla
düşünen_biri Takip Et Yoda Yaş: 43 , eic 100% +1 yıl Niye uyumuyorsun diyen birisi yok hayatımda, o konuda rahatım 😄 0 0 Yorumla
BLUE1982 Takip Et Guru Yaş: 44 , eic 99% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 4b cevap paylaştı. Dur bi sorrayım diyorum. Kime diyolar uykuma diyorum. Bidaha da sormuyolar 0 0 Yorumla
kafamıngüzelligi Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 99% +1 yıl Sinir olunacak bişey yok bence ordan yürümeye çalışıyolar 😂 0 0 Yorumla
Chester37 Takip Et Xper 5 Yaş: 29 , eic 63% +1 yıl Uykum gelince uyurum zaten ne soruyorsun mk sksksk :) 0 0 Yorumla
BirAnanasAldirdim Takip Et Master Yaş: 26 , eic 59% +1 yıl Bir insan neden uyumaz acaba bir düşünelim mi diye sorarım neden uyumadın diye soranlara 0 0 Yorumla
Eğitilme Takip Et Master Yaş: 34 , eic 48% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 8,1b cevap paylaştı. Anan olunca farklı tabii 😁 seninle konuşmak için deyip geçiyorum. 0 0 Yorumla
Umut_04 Takip Et Yoda Yaş: 22 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 356 cevap paylaştı. Sanane ulan diye tersleyesim geliyor uyumak istemiyorum belki 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Üzgünüm ama açıklamanda bir hata var gibi görünüyor. Minnoş annem demişsin ama bir monnoş varsa asıl minnoş benim annem 😝 0 0 Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl Babam bizi 12de zorla yatırıyo dövesim geliyo adamı sanane ne zaman yatacagımdan mal 0 0 Yorumla
Kor-ateş Takip Et Yoda Yaş: 39 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 445 cevap paylaştı. Niye uyumuyorsun demiyor annem fakat sabah uyanamayacaksın yine diyor😄 0 0 Yorumla
NoName6666 Takip Et Xper 3 Yaş: 47 +1 yıl o kadar farkli düsünceleri olan insanlar var ki kim neden uyuyamiyor arastirsan da icinden cikamazsin :D 0 0 Yorumla
sagecanvarmi Takip Et Xper 3 Yaş: 22 +1 yıl oluyorum sen uyuyosun diye uyumak zorunda mıyım ben 0 0 Yorumla
N-BaybarsPars Takip Et Xper 2 Yaş: 24 +1 yıl 5 yıldır uyku sorunum var insanlar alıştı artık bana 0 0 Yorumla
Nesliççe Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 99% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,4b cevap paylaştı. En sinir kaptığım soru 0 0 Yorumla
IAmarPresterAen Takip Et FenomenMentor Yaş: 34 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 32,5b cevap paylaştı. Uyuyorum 0 0 Yorumla
okan61trbzn Takip Et Xper 6 Yaş: 30 , eic 100% +1 yıl Evet. Sanki uyumak zorundaymışız gibi 0 0 Yorumla
Nüklofizo Takip Et Master Yaş: 28 , eic 95% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı. KS'de hergün sorulduğu için alıştık artık 0 0 Yorumla
Rascoln36 Takip Et Master Yaş: 27 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 26,4b cevap paylaştı. Hayır olmam niye uyumuyorsun? 0 4 Yorumla -ViviR_- +1 yıl Döverim😀 Yorumla Rascoln36 +1 yıl Ne dedim yav Allah Allah :D Yorumla -ViviR_- +1 yıl Bi şey demene gerek yokki😀 Yorumla Rascoln36 +1 yıl Oldu o zaman teşekkürler :D Yorumla
lenii Takip Et Master Yaş: 38 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 10,8b cevap paylaştı. son zamanlarda bu soruyu hiç duymadım 0 0 Yorumla
Mario45 Takip Et Master Yaş: 37 , eic 95% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 7,3b cevap paylaştı. Hayır olmam 0 0 Yorumla
arasreis02 Takip Et Xper 7 Yaş: 31 , eic 87% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 599 cevap paylaştı. Diyenim yok şükür 0 0 Yorumla
Powerlifter00 Takip Et Yoda Yaş: 34 , eic 44% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 490 cevap paylaştı. Uyudum uzandim 0 0 Yorumla
Billy59 Takip Et Master Yaş: 25 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 9,2b cevap paylaştı. Hayır umursamam 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
30Cevap
Takmıyorum film izlemeye devam ediyorum.
Evet sinir oluyorum
Yok olmuyorum. Hesap sorma şeyi ile soruyorlar zaten.
Yok olmuyor normal bir soru
Aynısını ona sorarım olur biter
Güzel anlaşma 🤝
Bir de bunun "yattın mı, ayakta mısın?" Versiyonu var. Görselde olduğu gibi. Ama anne işte, merak ediyor demek ki. 😅
Ya oturuyorsan? Adam yıkılır be
Annem bu kişi. 🤦♀️
Aaa sorry anne kısmını gözden kaçırmışım ya ahahahh
Özellikle mesajda sinir oluyorum bazen yani sanane illa nedeni mi olması lazim itici bi soru gibi geliyor😅😅
Evet cidden çok saçma. "Sanane" demekle, "uykum olsa uyurum, bu saçma soruyu sormaktan bir bıkmadınız" demek arasında gidip geliyorum.
Aynen sinir oluyorum ya. Uykum yok ki uyumuyorum sizene yani
Kimse demiyor öyle bir şey. En son askerden geldiğimde duymuştum
Niye uyumuyorsun diyen birisi yok hayatımda, o konuda rahatım 😄
Dur bi sorrayım diyorum. Kime diyolar uykuma diyorum. Bidaha da sormuyolar
Sinir olunacak bişey yok bence ordan yürümeye çalışıyolar 😂
Uykum gelince uyurum zaten ne soruyorsun mk sksksk :)
Bir insan neden uyumaz acaba bir düşünelim mi diye sorarım neden uyumadın diye soranlara
Anan olunca farklı tabii 😁 seninle konuşmak için deyip geçiyorum.
Sanane ulan diye tersleyesim geliyor uyumak istemiyorum belki
Üzgünüm ama açıklamanda bir hata var gibi görünüyor. Minnoş annem demişsin ama bir monnoş varsa asıl minnoş benim annem 😝
Babam bizi 12de zorla yatırıyo dövesim geliyo adamı sanane ne zaman yatacagımdan mal
Niye uyumuyorsun demiyor annem fakat sabah uyanamayacaksın yine diyor😄
o kadar farkli düsünceleri olan insanlar var ki kim neden uyuyamiyor arastirsan da icinden cikamazsin :D
oluyorum sen uyuyosun diye uyumak zorunda mıyım ben
5 yıldır uyku sorunum var insanlar alıştı artık bana
En sinir kaptığım soru
Uyuyorum
Evet. Sanki uyumak zorundaymışız gibi
KS'de hergün sorulduğu için alıştık artık
Sen sor diye de sussar
alıştılar artık bana :D
Hayır olmam niye uyumuyorsun?
Döverim😀
Ne dedim yav Allah Allah :D
Bi şey demene gerek yokki😀
Oldu o zaman teşekkürler :D
son zamanlarda bu soruyu hiç duymadım
tek kelime " sanane " :D
Olmuyorum sorabilirler
Hayır olmam
Evet
Aynen öyle
Diyenim yok şükür
Kimse sormuyor
Hayır beni düşünüyordur
evet
Uyudum uzandim
Hayır umursamam
Yooo
cok fazla
uyuyorum
neden olayim olmam
Sanane diyorum ben
kızma be dimitrii