Selamünaleyküm kardeşlerim hayırlı akşamlar! Yaşlılar ne yaparlarsa yapsınlar hiçbir zaman kendi hatalarını görmüyorlar ve hiç özür dilemiyorlar.
Peki neden Yaşlılar hiçbir zaman kendi hatalarını görüp de özür dilemiyorlar?
Selamünaleyküm kardeşlerim hayırlı akşamlar! Yaşlılar ne yaparlarsa yapsınlar hiçbir zaman kendi hatalarını görmüyorlar ve hiç özür dilemiyorlar.
Peki neden Yaşlılar hiçbir zaman kendi hatalarını görüp de özür dilemiyorlar?
Onların zamanı ile senin zamanın bir degil. Onlar büyükler ne derse doğrudur. Bir bildiği vardır. Yanlış bile yapsa büyük söylediği için kabul etmelidir şeklinde büyüdükleri onu gördükleri ve büyüdükleri zamanda bu şekilde davranmaları gerektiklerini büyüklerinden ne gordulerse onu uyguladiklari için böyleler. Tıpkı bizim şu an en ufak bir bilgiyi Google yazıp bak doğrusu buymuş sen ne anlarsın diyip büyüklerimize konuştuğumuz kırıcı ve üzücü sözler gibi bizim cocuklarimizda bu hareketleri görüp bize aynı şekilde davrandıkları gibi büyüklerimiz bizden özür bekler bizde kucuklerimizden. Büyüklerimiz yanlış şeyler söyleseler de çok kötü bir şey olmadığı sürece onları kırmadan üzmeden onların istediği gibi onlari onaylayıp destek olmalıyız onlara iyi bakmalıyız çünkü ilerdeki bizler şuanda onlar. 😔
Yani bu sadece yaşlılar için değil ki anne babalar için de böyle sanki anne baba olunca Dünya onların etrafında dönüyor gibi görüyorlar yani işte ben anne babayı O benim evladım ben istediğimi söylerim istediğimi yaparım o bana karşı gelemez bir şey diyemez kafasıyla yaşıyorlar Bir de benim ekmeğim yiyor kafası var ya benim ekmeğimi yiyor benim evimde oturuyor lan sanki dünyaya gelmeyi ben seçtim sevişip bebe yaparken öyle demiyorsunuz ondan sonra yok annelik yok babalık ayağına millete eziyet ediyorsunuz
Abi vallahi benim düşüncelerime tercüman oldunuz sanki biz onları seçmişiz bizim onların yanında hiçbir hakkımız yokmuş gibi
Sabret kardeşim yapacak bir şey yok hepimiz aynı şeyleri yaşıyoruz Emin ol bu konuda yalnız değilsin yani
Mesela abi benim babama göre hep kendisi en doğrudur her zaman haklıdır
Bize ben ev alacağım dedi evimizi bize sattırdı ve sattığımız ev de şu anda 1.000.000 tl olmuş ben de ne zaman ev alacağız dediğimde bu sefer bağırıp çağırıp küfredip dışarı çıktı ve bir aydır eve gelmiyor.
Babam hep bize yalan söyleyip bizim duygularımızla oynadı ama hiçbir zaman kendi hatalarını görmedi ve ben sizin hiç duygularınızla oynamadım dedi
Kardeşim Türk babalarının geneli böyledir zaten her zaman kendilerine haklı görürler sen hiçbir zaman haklı olamazsın onların yanında her şeyin en doğrusunu onlar bilirler hatta hatalı olsalar bile hatalarını kabul etmezler daha sonrasında senin söylediğin ortaya çıksa bile onu kabul etmek istemezler O yüzden yapacak bir şey yok yani dediğim gibi hepimiz yaşıyoruz insanın ailesini değiştirmek gibi bir imkanı yok sadece zamana bırakacaksın
Zaman içinde peki bu durum düzelir mi
Mesela babamın hareketleri aklıma geldikçe deliriyorum 😭
Yok kardeşim yani şöyle bir şey Bir insan yedisinde neyse yetmişinde de o olur ancak yaşlanıp böyle elden ayaktan düştüğü zaman iyi olmaya başlar
O zaman da biz de yaşlanmış oluyoruz ancak babamın yanında ben kendimi parçalasam da yine onun umurunda değilim 😭
Kardeşim yapacağın Senin tek şey kendi işine sahibi olup kendi gelirini sağlamak hatta öyle bir durum olur da evlenecek olursan ancak o zaman kurtulabilirsin tabii bu sefer de evleneceğin kadın arıza bir kadın olursa hayat yine sana zindan olur
İşte en çok evleneceğim kadının arıza olmasından korkuyorum ya babamdan annemden beter olursa diye ya aşkı sevgiyi bilmezse diye
Kardeşim Allah'a elini aç dua et her şeyin hayırlısını ondan bekliyor yapacak bir şey yok bu dünya imtihan dünyası
Amenna tabi ki bu dünya imtihan dünyası ama insan insanı bu kadar üzmemelidir
Güzel kardeşim üzer dediğim gibi boş ver kafana takma böyle şeyleri
Abi siz gerçekten de çok iyi bir insansınız insanın halinden çok iyi anlıyorsunuz sizle bir ara bu konuları hususi olarak konuşalım eğer isterseniz tabi ki
Konuşuruz kardeşim çok fazla takma kafana dediğim gibi sonuçta anne babalarla hata yapabilir
Tabi ki
Yaşlı oldukları için her şeyi yaşadıklarını bildiklerini sanıyorlar, yaptıkları doğru geliyor onlara. Sadece karşı taraf hata yapar küçük oldukları için yani yaşlı özür dilemez o kadar yaşamışım yanlış yapmam der. Onların bakış açısıyla yazdım :D
Ama çok yanlış
Niye insan yaşlanınca öyle oluyor bir şey anlatılmıyor
Evet
Cevap
5Cevap
Evet yaşlıların bende özür dilediğini duymadım
Dünyayı yakarlar ama kendi hatalarını görmezler
Çok kötü
Bu aileden alınan eğitime ve kişiliğe bağlı olarak değişir.
Bence de
Bu onların bir tecrübesi.
Ondan özür beklemek bence saygısızlık
Tecrübesi derken tecrübeli insanlar yanılamaz mı
Ben yaşlı olsam ben de özür dilerim
Niye saygısızlık olur abi
Yaşının 3-4 katı bir adamdan özür beklemek bence yanlış, ben bunu asla yapmam kendi adıma konuşmam gerekirse. Saygısızlık olur çünkü senin yaşadıklarının 4 katını yaşamış. Yanılabilir evet ama sırf tecrübesi bile onu kutsal yapar. Ha kendi istekleriyle özür dileyenlere can kurban, ben özür dilemeyenlerden özür beklemekten bahsediyorum.
Düşüncenize çok saygı duyuyorum ancak biz de yaşlanacağız ancak yaşlanmakla gençlerden daha çok her şeyi biliyor olmayacağız
Doğrudur
Her konuda tecrübeli olduklarını düşünüyorlar
Ama çok üzücü
Plan yap iftira at dava aç ceblerine para köy hırsız de lens takıyorsa lens suyuna açıbiber suyu sık
ben saldım artık hep dediğim dedikler
Noldu peki
bunamışlar çünkü
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?