Neden yaşlılar hiçbir zaman kendi hatalarını görüp de özür dilemeyi bilmezler?

Selamünaleyküm kardeşlerim hayırlı akşamlar! Yaşlılar ne yaparlarsa yapsınlar hiçbir zaman kendi hatalarını görmüyorlar ve hiç özür dilemiyorlar.

Peki neden Yaşlılar hiçbir zaman kendi hatalarını görüp de özür dilemiyorlar?

#gündüzüngüneşisoruyor

#kizlarsoruyor

Neden yaşlılar hiçbir zaman kendi hatalarını görüp de özür dilemeyi bilmezler?
Cevapla