Dışarıdan bir göz olarak o halinizi nasıl betimlersiniz?
Şu an o durumdayım ve bunu bir şekilde betimlemem gerekirse fen derslerinde görmüş olduğumuz büzüşme konusunu örnek verebilirim. Midem sanırım büzüşe büzüşe bir hâl oldu. Havası sönmüş balon gibi falan.😂😂😂
Sizlerde durum ne oluyor? 👇
Karnınızda ziller çaldığı zaman haliniz nasıl oluyor?
Acıktığım zaman saat kaç olursa olsun kalkar yemek arar bulur yerim. O an hiç bir şey beni durduramaz yemek aşkımı kimse sorgulamasın😅Bu aradaa dikkatimi çektii bu kadının adını unuttum onu seviyorsun galibaa bide şisedeki nazar boncuğu koyma detayı gözümden kaçmadı 😅
Sürekli su içiyorum şuanda olduğu gibi ve kan şekerim düşüyor ellerim çok fena titriyor. birde yanım da ya da yakınımda biri varsa çok utanıyorum acaba duymuşmudur diye.
Açlık beni kolay kolay etkilemez ya. Çok uzun süre aç kalsam da halimde büyük bir değişiklik olmuyor. Ancak fiziksel olarak yorulup üstüne aç kalırsam o zaman baş ağrısı ve halsizlik oluyor
Yeni bi atıştırmalık buldum kinder süt dilimiyle ayranı aynı anda gömüyorsun 5 tabak yemek yemiş gibi anında doyuruyor ve miden çok huzurlu oluyor yani 5 liraya karnınız doymuş oluyor, ve üzerine demli çay bile icebiliyorsunuz