İnsanlara karşı neden istikrarlı duygular besleyemiyorum?

Arkadaş sevgili anne baba fark etmiyor, neden sevdiğim herhangi birisine karşı hissettiğim sevgi ne kadar büyük olursa olsun ona karşı sebepsiz yere nefret besliyorum. Şimdiye kadar hayatımda kim varsa o gelen nefretle hayatımdan çıkarttım ve üstünden bazen ay bazen yıl geçtiğinde yeniden sevmeye başladım. Hayatımda insanlar varken yük altındaymış gibi hissettim ama beni aynı zamanda iyi hissettirdiler. Onları çıkarttıktan sonra rahatladım ve bir süre sonra onları yeniden özleyip yalnızlığımda kavruldum. Nasıl düzelteceğim bunu?
İnsanlara karşı neden istikrarlı duygular besleyemiyorum?
Cevapla