Kızlara bacı taktiği uygulamaya karar verdim, mantıklı mı sizce?

Madem tercih edilmiyorum (fakirlik, dış görünüş vs) olarak artık "acaba beni sever mi?" Şüphelerini ortadan kaldırmak için hayatıma aldığım her kıza "kardeşim" diye hitap etmek istiyorum.

Burdaki mantık şu: kız ona yapıştırılan etiketin farkında olarak cilve vs yapamayacak, ben de "acaba bu kızla olur mu?" Şüphesini kafamdan atıp noktayı koymuş olacağım.
Kızlara bacı taktiği uygulamaya karar verdim, mantıklı mı sizce?
Cevapla