Anlamak yerine en kolay şeydir "ben olsaydım şöyle yapardım" demek. Sadece o an kendi açımızdan bakarız ama başımıza geldiğinde içimizden "demek ki öyle olmuyormuştu.." deriz..
"Ben olsaydım şöyle yapardım" dediğiniz şeyin tam tersini yaptınız mı?
Kendini birinin yerine koyup atıp tutmak kolayda mevzu her ne olursa olsun kendi başına gelmediği sürece asla bilemezsin ne şekilde davranacağını. Hiç böyle bir cümle kurmadım, kurmamda. İnsanların istekleri, beklentileri, düşünceleri farklı ve o öyle karar vermiş, demek ki kendine öyle bir yolu uygun bulmuş ya da o şekilde mutlu olacağına inanmış, bu kadar basit.
ben olsaydım böyle yapardım tarzında saçma sapan hiç. konuşmadım zira olayları yaşayarak deneyimleyerek bir yere varabiliriz ben olsam öyle yapardım diyerek olmaz o işler öyle
Öyle bir şey yapıyorsa şerefsizdir karnındaki bebe komsunun degil kendi bebesi okadar acıyı sıkıntıyı sen çekeceksin kilo aldın diye başkasına gözü kayacak öylemi afedersin çıkan bebek civciv degil
O kadar çok şey yaptım ki, böyle bir şey yaptığımı hiç hatırlamıyorum
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Hahshaha tam olarak aynısını yaşadım. Bi arkadaşıma ilişkisi hakkında tavsiyeler veriyordum işte kendine niye böyle yapıyorsun öyle yapma şöyle etme falan, ona çok benzer bir şey yaşadım ve tam olarak önüm gibi davrandım kvkdlfkdgıf böyle de yaladım tükürdüğümü öyle havadan konuşmamak gerekiyormuş
Ben olsaydım dediğinde mantık vardır ama sen olduğunda duygularının da olduğunu hesaba katmazsın. Ne yaparsan yap doğru yapmışsındır. Senin için doğru olanı. Bu doğru başkası için yanlış da olabilir.
Bir keresinde köyde evimin önüne gelen kız bana git evin önündeki tospayı al demişti, Bende gidip kıza en azından senden daha sevecen hayvan demiştim. Bi 10 senedir konuşmuyor benle