Özellikle önceden çok sevdiğim ve halen etkisi üzerimde süren bir insanı görür isem berbat şekilde uyanır, sitemli gözler ile etrafa somurtkan, üzgün bir şekilde bakarım.
Rüya iyi bile olsa kötü hisler ile günü bitiririm. İstesem etkisini azaltırım. Herhalde rüyayı tamamen yaşama Arzum beni buna itiyor olabilir.