Kızı var. Annesiyle yaşıyor. Eşim beni o kadar seviyor ki inci tanem diye sever onun yanında gerçekten inci gibi hissediyorum kendimi. O kadar düşkün o kadar sevgi dolu birbirimizi buna o kadar alıştırdık ki birgun biraz az sevse az sarılsa o gün nefes alamam mutsuzluktan ölürüm gibi hissediyorum. Beni böyle seven adam kızıyla ilgilenmiyor. Instagram biosunda kızının adı yazıyordu silmiş. Gördüm. Sebebini sordum. Kızgın olduğunu söyledi. Tamam ara bir konuş geçer dedim. 3 gün geçti 4 gün geçti. Ne aradi ne tekrar ismini yazdı. Bende tekrar Sebebini sordum. Yine çok kızgınım dedi. Sinirlendim. O senin kızın ve daha 15 yaşında yüzde yüz haksız bile olsa senin ona küsmeye hakkın yok. Sen onun hayatta koşulsuz sevgiyi güveni hissedeceği tek insansın, sen böyle yaparsan o çocuk ne yapsın. Yani biz birbirimize çok bağlıyız çok seviyoruz sen gerektiği yerde bana da resti çekeceksin gururun devreye girecek ama bunu ona yapamazsın buna hakkın yok. Yaparsan ben senin sevgine merhametine inanamam artık sorgularım çünkü canından parça olan kızına bunu yapan bana da çok rahat yapar dedim. Çıktım odadan. Aradi ben çıkınca konuştu. Hatta yaşadığımız yere çağırdı. Birlikte zaman geçirelim diye. Ama ben kocamı üzdüm mü sizce çok mu kırdım. Yanina gitmeye korkuyorum Şu an bana kırgın olmasına sarilmamasina dayanamam. Ne yapayım nasıl toparlarım durumu?
Güncellemeler
+1 yıl
Tamam helal olsunda ya bana da küstüyse ne yapicam ne diyim
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer