Eşimle bu şekilde ağır konuşmam biraz yanlış mı oldu? Kızıyla arasına girmemeli miydim?

Kızı var. Annesiyle yaşıyor. Eşim beni o kadar seviyor ki inci tanem diye sever onun yanında gerçekten inci gibi hissediyorum kendimi. O kadar düşkün o kadar sevgi dolu birbirimizi buna o kadar alıştırdık ki birgun biraz az sevse az sarılsa o gün nefes alamam mutsuzluktan ölürüm gibi hissediyorum. Beni böyle seven adam kızıyla ilgilenmiyor. Instagram biosunda kızının adı yazıyordu silmiş. Gördüm. Sebebini sordum. Kızgın olduğunu söyledi. Tamam ara bir konuş geçer dedim. 3 gün geçti 4 gün geçti. Ne aradi ne tekrar ismini yazdı. Bende tekrar Sebebini sordum. Yine çok kızgınım dedi. Sinirlendim. O senin kızın ve daha 15 yaşında yüzde yüz haksız bile olsa senin ona küsmeye hakkın yok. Sen onun hayatta koşulsuz sevgiyi güveni hissedeceği tek insansın, sen böyle yaparsan o çocuk ne yapsın. Yani biz birbirimize çok bağlıyız çok seviyoruz sen gerektiği yerde bana da resti çekeceksin gururun devreye girecek ama bunu ona yapamazsın buna hakkın yok. Yaparsan ben senin sevgine merhametine inanamam artık sorgularım çünkü canından parça olan kızına bunu yapan bana da çok rahat yapar dedim. Çıktım odadan. Aradi ben çıkınca konuştu. Hatta yaşadığımız yere çağırdı. Birlikte zaman geçirelim diye. Ama ben kocamı üzdüm mü sizce çok mu kırdım. Yanina gitmeye korkuyorum Şu an bana kırgın olmasına sarilmamasina dayanamam. Ne yapayım nasıl toparlarım durumu?
Güncellemeler
+1 yıl
Tamam helal olsunda ya bana da küstüyse ne yapicam ne diyim
Eşimle bu şekilde ağır konuşmam biraz yanlış mı oldu? Kızıyla arasına girmemeli miydim?
Cevapla