Ruh emici yani enerji sömüren insanlar sizin enerjinizde olumsuz etki ediyor mu? Nasıl baş ediyorsunuz o tip insanlarla?#EdamedaKişiliKarakter ♡︎ℯ𝒹𝒶𝓂ℯ𝒹𝒶♡︎
Şimdi ne kadar etkilemiyor desek de belli bir süre sonra gerçekten çok can sıkıcı olmaya başlıyorlar. Bir de insanın şansına bu tür tipler her zaman seni en yakından oluyor. Ya çok sevdiğim bir arkadaşın oluyor ya da ailenin içindeki bir birey.
Hani bir laf vardır ya atsan atılmaz satsan satılmaz diye işte tam olarak bu. Maalesef eğer çevrende böyle bir insan varsa sen ne kadar enerjik olursan ol senin bütün manevi duygularını çeker alırlar.
Sorma ya... Kendimi bazen bir enerji süngeri gibi hissediyorum... Sanki onların negatif enerjilerini sünger gibi kendime çekiyorum ya. Yani önceler bunu pek önemsemiyordum ama son zamanlar önemsiyorum. Ve öyle insanlarla konuştuktan sonra sanki baş dönmesi , mide bulanması yaşıyorum ya. Ben optimist bir insanım ve etrafımda optimist insan görmek istiyorum, ruh emici değil... Hatta 20ye yakın arkadaşımı bu yüzden hayatımdan sildim bile. Onların kötü enerjilerini almak istemiyorum çünkü
Sevdiğim kişi için bunu düşünmem. Derdi varsa ve elimden bir şey geliyorsa bu dinlemek te olabilir gerekeni yaparım. Sevmediğim insan için bunu düşünürüm ve uzakta durarak bahane üretirim.
İplemiyorum hiçbirini, doğanın bana verdiği yetenek doğrultusunda, bedenimde bir kalkan var bu gibi durumlarda hayat kurtaran, açıyorum onu ulaşmıyor. Aurayı kapatıyorum negatif varlıklara enerjimden beslenemiyor hiç kimse herkeste var bu özellik ama çoğunluk kullanmayı bilmiyor
O şeyle elatıyorum bu konuya Dr sonsöz cevaplıyor insanın ruh hali sıkıcıysa bunu karşısındaki insanlara bile etki verir ama insanın ruh hali çok mutlu pozitif se bunu da karşısındaki insana dağıtır