Çevreyi seyrederken birden aklıma sokağa çıkıp çimlerin üzerine uzanmak geldi. Ama şimdi gitsem yan odada beni bekleyen çamaşırları kim katlayıp toparlayacak.
İşte bu düşünceler beni çimlere uzanıp keyif yapmaktan alıkoyuyor maalesef.
Ama gerçekten, gerçek bir bahane Akdeniz bölgesinde yaşıyorum ve çok nemli bronzlasmaya müsait bir havası var.. Aslında güneş gittiğinde , gölge veya serinlik olduğunda ola bilir ama sıcak olduğunda hıc keyifli olmuyor 😌