Duyguların davranışlara ve hayatın gidişatına yansımaması için neler yapılmalıdır?

Duyguların davranışlara ve hayatın gidişatına yansımaması için neler yapılmalıdır?
Aniden tepki verenler ve duygularını mantık çerçevesinde değerlendirip sonra eyleme dökenler olarak ikiye ayrılıyoruz. İkisini dene tarafını seç deselerdi, kesinlikle mantıklı olan tarafı seçerdim. Sıfır sıkıntı :)
Duyguların davranışlara ve hayatın gidişatına yansımaması için neler yapılmalıdır?
Cevapla