Detaylar sizde. 
Ego ile özgüveni karıştırmayalım lütfen.


Erkeklerin tabiki. Cok erken yasta hayata atiliyorlar. Kizlara gelince sen kizsin evde dur, elinin hamuruyla suna buna karisma falan muhabbeti donuyo. Cok gec hayata atiliyorlar ve bu yuzden korkak oluyorlar
Haklısın galiba. Çocukken bastırılan insanların özgüveni olmuyor. Bu da Türkiye'de çoğunlukla kızlara, kadınlara yapılıyor.
Ne yazikki. 😵
Cevap
10Cevap
Mesele hakiki özgüven ise, kesinlikler erkekler derim.
Kızların yüksek çünkü en çirkini bile pohpohlanıyo maalesef ülke şartları
Erkekler özgüvenli kadınlar ise şekli şemaline bakmadan aşırı egoist jsjs
Bendeki özgüven kimsede yok
Özgüven ile kibir karışıyor
Çoğu kere
Kimin var bilmem ama benim hiç kalmadi
Tamamen kisiliklere karaktere ve maddi durumlara bagli
Erkeklerin özgüveni daha fazla ama kızların egosu.
Daha çok kızların
Herkese yazan erkekler varken kızların
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar