Türk erkekleri niye bu kadar yalan atıyor her konuda?

Ben Azerbaycanlıyım, Turkiyede arkadaslarim oldugumdan cok kez ziyaret eder cok da severim. Erkekleri esprili oldugundan sempatik buluyordum ama tanistikca daha iyi tanidim ve cok yalancilar, anlattiklari komik anilarinin hepsi yalan, yasanmamis. Soyle bi yabanci sevgilim vardi diye anlattiklari eski sevgilileri yalan, yok su ulkeye gittim bi kiz bana asildi dedikleri yalan, is hayatinda patrona haddini bildirme olaylari da yalan, yani 10 şey soyluyorlarsa 9u yalan. Cok saskinim. Artik hicbiriyle arkadas olasim bile yok, ne zaman birsey anlatsalar diyorum ki acaba dogru mu? Kizlari daha durust. Erkekler niye boyle? Lütfen sana denk gelmis demeyin, internet aleminde bile cok yalancilar
Türk erkekleri niye bu kadar yalan atıyor her konuda?
Cevapla