26 yaşına kadar hiç sevilmemiş biri ilerde sevilebilir mi, yoksa bir şeyleri mutlaka değiştirmeli mi?

Herkes yaşayacak diye bir kural yok diyorlar. Ben de korkuyorum açıkçası olmazsa diye. Ne bileyim normal olan her birey sevmek sevilmek ister diye düşünüyorum. Sadece cesurca söyleyemiyorlar bence. Herkes nasip kısmet diyor ama olmazsa diye cok korkuyorum. Ama gelin görün ki bu yaşıma kadar bir kız icin en ufak anlam ifade etmedim. Bu zamana kadar olmadıysa sonra da olmaz mı? Çünkü kızlar genelde aynı tiplerle beraber oluyor. Benim arkadaşın bir yilda 3 sevgilisi oldu. Kızlar bunu bile bile hâlâ onla çıkıyor. Bunu görünce galiba benim hic sevenim olmayacak diye ümitsizleşiyorum.
26 yaşına kadar hiç sevilmemiş biri ilerde sevilebilir mi, yoksa bir şeyleri mutlaka değiştirmeli mi?
Cevapla