Hayatınızın en güzel, en şahane dönemi hangi yaşlardaydı?


Sanırım o dönemi henüz yaşamadım... Her şeyin güzel gittiği bir dönem olamadı bir türlü hayatımda. Bir şeyler genelde zor olur bende. Hayal ettiğim değil sadece olması gereken küçük mevzularda bile bedenen olmasa da zihnen çok yorulduğumu bilirim. O yüzden geçen çoğu an için en güzel donemimdi diyemiyorum, çok mutlu olduğum anlarda dahi arka planda canımı acıtan şeyler hep olduğundan sanırım 🤦🏻♀️
20 yaşıma kadar her şey süperdi şimdide güzel ama o yıllar kadar şahane değil
13-15 yaşlarımdayken..
Teşekkür ederim..
Cevap
28Cevap
Tamda şimdi sanırım. Kendi ayakları üstünde duran güçlü bir ben :)
Şahane diyebileceğim dönemlere gelemedim henüz.
Hayatımda güzel dönemlerim olmadı hiç
17 yaşımdı, o kadar güzel olmadı hiçbir yaşım. Tam olarak o yaştan sonra bir şeyler oldu ama ne olduğunu ben de bilmiyorum.
20 ile 27 yaş arasıydı
güzeldi..
kafama göreydi
Çok küçükken annemin kocaman yeşil, meyve veren bi sürü ağaçlarla dolu bahcesi vardi o bahcede beyaz kelebek kovalayan halimi özledim😍🦋
Anneannemin*olcaktı
21 yaşındayım onu da yarıladım ama hayatımın hiç öyle bir dönemi olmadı her yıl da daha ağır şeyler yaşadım. Bana dua edin lütfen...
21-25 arası gayet iyiydi. En mutlu olduğum zaman dilimiydi. Özellikle 23. yaşım. Sonrası pek sarmadı.
Daha o yaşlara geldiğimi düşünmüyorum:)
2009 senesi sadece o senem tasasız ve güzel geçmişti. Diğer her sene de bi zorluk vardı.
19 yaşında olduğum zaman..
Hayatımın en harika günlerini geçiriyorum. <3
21 Yaşındayım. <3
7 yaşım çok güzeldi sürekli düğün için elbise bakardık ahjdsjdfds
herkesinki gibi; çocukluk...
her şey daha masum ve sade, her şey daha güzeldi o zamanlar...
15 ve 16 yaşlarımdı. Lise çağlarım.
20 ile 24 yaş aralığım
Suanki yaşım. Daha önce hiç bu kadar bilinçli olmamıştim
Daha gelmedik o yasa bakalım o zaman ne bok yağacak başımdan aşağı
o yıllara henüz gelmedim
En şahane dönem, henüz gelmedi.
20 yaşına kadar su sonrası hüsran
Univ dönemi ve cocuklarim'in her ani.
Hiç öyle bir hayatım yaşantım olmadı
15-18 yaş aralığı.
Bu yaşlarda yaşıyorum en şahane dönemimi.
19 ve şu an yaşadığım 38 yaşındaki dönem..
30-33 arası çok iyiydi şimdi bir tık altı
Öyle bir dönemim olmadı
Sokakta oyunlar oynadığım zamanlar
Üniversite yıllarım..
25'ime geri ışınlanmak istiyorum.
14. yaşım kutsal kabul ediyorum.
Tamda bu yaşım Myers ^^
Sen nerelerdesin kaç gündür görünmüyorsun?
Daha gelmedi deyip avunayım biraz.. 👀
9-14..
Cocukluk dönemim
23 👌👌
19 21 arası
15 yaşında falan
12-13
12 yaş
0-5 yaş
18-19 yaşlarım
9-10
28-30
Öyle Bir yaşım olmadı hep sıkıntı çektim
18 yaş sonrası
1-5 yaş aralığı
ortaokulda
Doğmadan önce
17 yasim
1 ila 7 yaş insan hep çocuk kalmak istiyor...
18-20 ve 25-26
Su an coo sukur
1 3 yas
10 yasimda falan
7-18 arası
15 - 19 arası
1 yaşım
18-25 yaş arası
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?