
Yürek izleriniz kalsın aranızda, ayak izleriniz değil."
Güzel izler bıraktığınıza inanıyor musunuz?

Güzel iz bırakmaktan ziyade, güzel insan olmaya çabalıyorum. Kalbimi düzeltmeye, müstakim olan sırat üzere yürümeye gayret gösteriyorum. Gayret diyorum çünkü çoğu zaman tökezliyorum ama dönüş noktam hep aynı kapı oluyor elhamdülillah.
Sevdiği kulunu, kuluna da sevdirir RABBim. Onun sevgisine layık yaşamaya çalışıyorum.
Benim yolum bu şekilde. İnşallah izlerim de bu yol üzerinde olur hep, hem madden hem manen.
Vesselam.
Estağfirullah.
Cümlemizi inşallah.
Teşekkür ederim @Mahall
İnsanların gözünde kötü izlenim bırakacak davranışlarda bulunmam, yapım gereği böyle davranışlar sergileyemiyorum. Güzel izler bıraktığımı düşünüyorum tabi bana göre, o kişilere de sormak lâzım.
Cevap
5Cevap
Güzel iz bıraktığımı düşünmüyorum
Bu bizim bıraktığımız ile ilgili değil, karşı tarafların algısı belirleyici. Güzel bakan güzel görürü
Benim tarafımdan bir kere sevilen insan hayati boyunca başkasının sevgisine inanmaz
Simdiye kadar benden sonra kime gittilerse döndüler sonuna kadar lafimin arkasindayim😂
Seytan tüyü diyelimm😂😂
Bi tas yemedigim kaldi😂
Evet buna inanıyorum. İyi bir insan olmaya çabaladıkça daha derin izler kalıyor buna eminim.
inanıyorum tabiki çok güzel sevdim ama benim gibi seveni bulamayacak olmalarını üzücü
Hayır. Yani daha doğrusu umrumda değil nasıl iz bıraktığım.
Güzel izler icin çabalıyorum en azından
Neşter gibiyim şekilli iz bırakan jsjs
İnanıyorum
Bırakıyorumdur inşallah
Çokgüzel söz
İnanıyorum.
Evet
İnanıyorum.
İnanmıyorum
Fazlaca inanıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar