#SelamGençlik 🍀🍀
Kendinize söylediğiniz en büyük yalanı gelin, itiraf edin.. #TubaSueda 🍀🍀
Kendinize söylediğiniz en büyük yalanı gelin, itiraf edin.. #TubaSueda 🍀🍀


Sıkıntılarımla ilgili başkalarını suçlayarak kendime yalan söyledim. Aslında; yaşadığım ne varsa ben seçmiştim, ben istemiştim. Bunu uzun zaman sonra fark ettim. Kimseyi suçlamıyorum artık, kendimi de suçlamıyorum. Yaptığım her hata ve farkına vardığım her yanlışım bugün içindi, bugünümü iyileştirmek içindi.
Bugünlerde geçecek sakin ol sabret
Her gün güleceksin. Meğerse olmuyormuş.
Teşekkürler...✨
Rica ederim ⭐
Cevap
8Cevap
Gattar olacağım
İnsanlara Acımıyacağım
Katı olacağım
Egoist olacağım
Kimseye Yardım etmeyeceğim.
Bu gibi Yalanlarım ya da Hayel Kırıklıklarım
Kendime yalan söylemeye hacet duymadım kendimi kandırmam hiçbir zaman neysem oyum kendime dürüst bir insanım ve barışığım.
Düzelicez inşallah be demek. Düzelemedim, düzelemiyorum.
Yok ya kendime karşı gereksiz dürüstüm ben. Kendimden soğudum ya of
"Eden bulur, takma kafanı." demişimdir ve henüz kimse ettiğini bulmamıştır.
Sonra yaparım 😅 Sürekli de söylemeye devam ediyorum
Kendimden hiçbir şey saklamam
Kendime niye yalan söyleyeyim :)
Bigün sende affetmeyi öğreneceksin.
Kendimi yalan söylemek istemem..
kafama bişi takmıyorum
Yarın yaparım külliyen yalan
Sevdiği için öyle yaptı vesaire..
O da seviyor 🫠
Ben yalan söylemem olabilir wxqsj
Ohooo say say bitmez
😅😅
her şey güzel olacak
Mutlu olucaksin
Güçsüzsun demem
Mutluyum.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?