Bir duyguyla komşu olsaydınız, bu hangi duygu olurdu?

Ergenlik dönemimde çok dinlediğim bir şarkıdan esinlenerek sordum bu soruyu.
Hayatınız boyunca en çok yaşadığınız duygu neydi? Hangi duyguya komşusunuz?

Sago şarkısında "ben hüsrana komşuyum" diyor. Peki siz ne diyorsunuz?
Bir duyguyla komşu olsaydınız, bu hangi duygu olurdu?
Bir duyguyla komşu olsaydınız, bu hangi duygu olurdu?
Cevapla