Ne yiyeceğime karar veremediğimden arkadaşlarımla bol bol birbirimizi yiyoruz gittiğimiz yerlerde, o yüzden o daha zor. Ne giyeceğime karar vermekte zorlansam bile bu sadece beni bağlıyor :D
Valla benim için ikisi de kolay 😂 yemek konusunda canım zaten durmadan bir şeyler ister, ne yiyeceğime de otomatikmen karar vermiş olurum. Giyinme konusunda da dolabı açar, iki dakikada kombinimi yapar, üç dakikada giyinir, dışarı çıkarım 😂
Biz arkadaşlarla daha çok nereye gideceğimize karar veremiyoruz 😂 bir gün dört kişi arabaya bindik. Sonra şoför olan arkadaş sordu, ee nereye sürüyorum? Biz de hep bir ağızdan farketmez dedik sjjssj 1 saat arabada nereye gideceğimizi tartıştık sonra jxjdjdj
Benim olduğum ortamda sigara içilemez, içkiler de olmuş dünya para, mecburen kolayla dertleniyoruz jsjsjsjs
İşte en bariz örnek, şu giyinmeye karar verememe mevzusu 😂 yani karar veremeyecek ne var. Kıyafeti aldıysan, beğenmişsindir zaten, sana güzel geliyordur. Bugün birini giy, yarın başkasını giy. Bunu problem etmeye ne gerek var 😂 haksız mıyım 😅
Kendim çıkarsam severim, işim kısa sürer çünkü. Ama arkadaşlarımla, ailemle vs sarmıyor. Ruhum çekilecek gibi hissediyorum. Orayı gez, burayı gez yine ilk girdiğin yere geri dönüyorsun. 🤦♀️
Bu konuda sana o kadar katılıyorum ki anlatamam 😅 yanında birisi olunca gez gez bitmiyor 🙄 O yüzden ben son zamanlarda genelde internetten sipariş veriyorum. Aslında gidip deneyerek almak daha güzel ama tek gitmeye vakit bulamıyorum 😅 arkadaşlar ya da ailem olunca da avmye kesinlikle gitmiyorum 😅
Aynı tarif ettiğin gibiyiz biz de kızlarla... Ama fark etmez isimli tercih çıksın istemezdim. Önüme ne geleceği belli olmazdı. Belki sevmediğim bir şey, o da olmuyor bana shdhdhd
Cidden aç olan insan her şeyi yer diye diye büyüttüler sağolsunlar ama ihtiyacı olan her şeyi giyer demediler o formatım eksik olunca böyle pürüz yaşıyorum 🤷♀️😅
Ne yiyeceğime tabii ki, giyim konusunda ve diğer konularda çok kararsızlık yaşayan biri değilim ama bütün yemekler bebeklerim olduğu için seçenekler arasında kaybolup duruyorum, hayatta en çok zorlandığım şeylerden biri olabilir.
Bu biraz o anki duruma bağlı bence şartlara yani imkanlara demek daha mantıklı seçeneklere seçeneklerin hangisi daha fazlaysa onu seçmek daha zordur açık büfe bir restoranda yemek seçmek zorken bir bir mağaza gibi bir gardıropun varsa bugün ne giysem diye suaunursun fakat buna etki eden sebebleride unutmamak lazım hava soğuk yağmurlu güneşli rüzgarlı olabilir şartlar etkiler her şekilde yemek içinde bu böyledir veterejan olabilir birisi o zaman zaten et ve et ürünleri tuketmedigi için alternatiflerde azalir demekki şartlar bu iki faktörlere etki ediyor
Yiyeceğine karar vermek daha zor çünkü yemek içgüdüsel bir şey, birkaç güzel yemeği aynı anda istediğinde zorlanırsın çünkü ikisini de içgüdü olarak arzularsın ama o kıyafeti başka günlerde de giyme şansın olduğu için o kadar zor olmaz hatta aynı gün içinde giy çıkar da yapabilirsin sonuçta giymek yemek gibi sınırlı değil :D
Giyimde biz erkekler sizin kadar seçeneğe sahip değiliz, yazın tişört-kot ikilisi veya kışın kot-kazak her zaman kararsızlığı sonlandırır. Evde malzeme sıkıntısı yoksa A şıkkı biraz vakit alır ama genelde kıymalı yumurta kazanır.
Tamam bunu dikkate alacağım 👍🙂bak sende ne yap biliyormusun pazartesiden pazara kadar bir yemek listesi yap ve bu yemekleri yap hafta başında yeni bir liste yap ve tekrar et 😜🌺
Tabi zorluk bu piyasada, düşün bakalım. Sadece ne yiyeceğin değil ki nereden yiyeceğin de önemli. Acaba fiyatına değer mi, daha ucuzu var mıdır, yesek mi yemesek mi... Sürer gider.
Ben her ikisini de önemsiz gördüğüm için her ikisi de basit karar ile halledilir diye düşünüyorum, göze hitap eden bi kıyafet veya göze hitap eden sevdiğin bir yemek varsa hic şüphesiz karar veririm/verilir diye düşünüyorum açıkçası 👍
Yemek fark etmez sağlıklı olduğum düşündüm her şeyi rahatlıkla yerim öte yandan dışarı çıkarken kombin yapmak felaket güzel oldumu bilmiyorum bu yüzden hep o an evde kim varsa onlara sorarım kombinim nasıl veya bana kombin yaparmısın diye