İşsizlikten ve psikolojik sorunlarimdan dolayı bundan sonraki hayatımı esctlk yapark kzanmaya karar verdim yanlış yolda miyim?

26 yaşındaym hiç sevgi gormedm hep şiddet ve baskı gördüm ailemden. Psikolojik olarak hiç yapmadığım şeyleri yapmışım gibi her kavgada küfür hakaret yiyorum. Artık kötü yola girmekten başka çare bırakmadılar bana. Lütfen seviyeli yorumlar yapın.
İşsizlikten ve psikolojik sorunlarimdan dolayı bundan sonraki hayatımı esctlk yapark kzanmaya karar verdim yanlış yolda miyim?
Cevapla