Aslında daha çok sevdiğine işaret eder. Çünkü insan o anda senin dediğin gibi utanır ne söyleyeceğini bilemez ve gözlerini kaçırır. Bu bana göre çok güzel ve doğal bir tepkime.
İlişki daha başlamadan önceki hoşlantı evresindeyken ve ilişkinin başlangıç evresindeyken göz göze gelememek kadar normal bir şey yok. Aslında o evrelerde göz göze gelebilmek sevmediğine işarettir. Sevdiğinin gözlerine bakmak o kadar kolay bir şey değil o dönemlerde. Heyecandan dolayı kalbin yerinden çıkacak gibi olur... Sevdiğinin gözlerine bakarken heyecanlanmayan kişi, sevmiyordur, net. Hatta o heyecanı, tatlı bir korku da izler. Bu da gözleri kaçırmaya iter insanı... Tabi zamanla ilişki ilerleyince bakabilmek gerekir. O ilk günkü heyecan yine olur. Ama artık korku olmaz. Korkmadan bakarsın sevdiğinin gözlerine. Bu yüzden bakışını kaçırmak da söz konusu olmaz. İlişkinin ilerleyen evrelerinde bakışını kaçıran kişi, bence bir şeyler karıştırıyordur. Ya yalan söylemiştir, ya aldatmıştır, ya da başka bir şeyler karıştırıyordur...
E ama ne yapayım, sorduğun sorunun ilişkinin hangi boyutta olduğuna göre değişen iki cevabı vardı 😅 Ben bu konu üstünden daha neler neler yazardım daa yazmaya üşendim 😂
Neden bir erkeğin gözlerinin içine bakayım 😏 Hoş kadının gözlerinin içine de bakmam dik dik. Pek bana uymayan bir bakış, göz içine bakmak. Neyse utanmak diyorum.
arkadaşım bunu bi kere denedi bilerek bakmayı. çocuktan adım bekledi atmadı. sonra kız yazınca da sen bana bakıyosun sen benle ilgileniyosun triplerine girdi ahsksb kısaca kimse kimseye bakmasın 😂
Ben direkt olarak bakışımı kaçırıyorsam sevmiyorumdur ama göz göze gelince 2 saniye falan bakıp sonra kafamı çeviriyorsam işte o zaman utanıyorumdur ve sevdiğim birine bakıyorumdur