Göz göze gelince bakışını kaçırmak, sevmediğine mi işaret eder utandığına mı?

"Göz göze gelmemek, neyi ispat eder? Sevmediğimi mi? Ne büyük delilik..." diye cevap verdi Çalıkuşu. 🪶

Siz ne düşünüyorsunuz? 👇
Göz göze gelince bakışını kaçırmak, sevmediğine mi işaret eder utandığına mı?
Göz göze gelince bakışını kaçırmak, sevmediğine mi işaret eder utandığına mı?
Cevapla