20 yaşındayım ama kendimi çocuk gibi hissediyorum, benim gibi hisseden var mı?

Eskiden 20 yaşındaki insanlar gözüme büyük gelirdi. Şimdi onlarla aynı yaşa geldim ama öyle değilmiş. O kadar travma ve kötü şeyler yaşamama rağmen yani ciddi duramıyorum bazen ne biliyim yetişkinlik nasıl bir şey ki
Nasıl yetişkin olunur?😀
Güncellemeler
+1 yıl
✔Güncel
20 yaşındayım ama kendimi çocuk gibi hissediyorum, benim gibi hisseden var mı?
Cevapla