Bir süredir güllerin, çiçeklerin, sokakta gördüğüm kedilerin, babaannesinin elinden tutup onunla bıcır bıcır sohbet eden 3 yaşlarında bir çocuğun, bebek sevmenin beni mutlu ettiğini, gülümsettiğini farkettim.
" Küçük şeylerden mutlululuk duymak " Bu konuda yalnız mıyım? Sizi de küçük şeyler mutlu etmeye, gülümsetmeye yetiyor mu?🕊🕊🕊
Güncellemeler
+1 yıl
Teşekkürler 🕊
Küçük şeyler sizi mutlu etmeye, gülümsetmeye yetiyor mu?
Kesinlikle yetiyor. Ben bu küçük şeyleri birer can miktarına benzetiyorum. Hani oyun oynarsın ama 3 hakkından sadece 1 tane kalmıştır ya. Yanarsan ölersin falan dhdhdhd İşte o küçük şeyler bizim can miktarımızı çoğalıyor. Yaşam enerjimizi yükseltiyor. İyi ki varlar.🌸
Evet kesinlikle bir kuşun cıvıltısıyla akan bir nehrin sesiyle küçük bir kelebeğin o güzelliğiyle bir çocuğun gülüşüyle bir hayvanın o masum bakışıyıla yeter ki insan görmesini ve sevmesini bilsin hayata mutlu olunacak öyle güzel şeyler var ki benimde bunlar mutlu ediyor 😊haa en önemlisini unuttum bide yeşil erik Allah'ım hamd olsun nasıl güzel bir şey 🤭
Mutluluk günümüzde kişiden kişiye çok farklılık gösterir.. Kiminin mutluluk ölçüsü sınırsız harcama.. Kimi ise bir gül kokusundan mutlu olur..
Mutluluk insanın içinde olursa, en ufak şey bile mutlu eder.. Aksi halde ise ne yapılırsa yapılsın, mutlu olamaz.. (Evet ben küçük şeylerden mutlu olan biriyim)
Nickiniz anlatıyor, açıklamaya gerek yok 😄 Ama küçük şeylerden mutlu olmayı beceremezsek, büyük şeyler de bizi bulamazsa biz ne zaman, nasıl mutlu olacağız? ☺