İntihar etmeyi düşünmemin sebebi yalnızlığım mı yoksa yaptığım hataların gurursuzluğuyla yaşayamıyor oluşum mu?

Komik duracak biliyorum ama Canımdan çok sevdiğim kız arkadaşımı aldattım.
O benim tek arkadaşımdı, onsuz bir hayat istemiyorum. Onsuz yaşayamıyorum.
Bir anlık oldu, nankörlük ettim saçma sapan bir anlık zevk için bana melek gibi olan bir kıza ihanet ettim. Çok yalvardım çok uğraştım ama beni affetmiyor ve artık bunları anlatacak bir arkadaşım bir dostum bile olmadığını fark ettim, her şeyim o kızdı çünkü, çok uzun süre birlikteydik ve şimdi yok. İntihar etmek istiyorum,
Hem onsuz yapamıyorum hem gururuma yediremiyorum. Onun gibi biriisine ihanet ettiğim düşüncesi beni yok ediyor
İntihar etmeyi düşünmemin sebebi yalnızlığım mı yoksa yaptığım hataların gurursuzluğuyla yaşayamıyor oluşum mu?
Cevapla