Ben bu fotoyu başka bir yerde daha gördüm. Aynı yorumu yaptım. Midem bulanmadı aksine çok sevimli geldi. Dünyada ki tüm canlılar bir şekilde karnını doyurması gerekiyor bu onların en büyük hakkı. Fakat biz insanlar için de hijyen çok önemli. Dünyanın en büyük hastalıklarını genelde fareler taşıyor maalesef.
nası ayıpya kuru kuru benim boğazımdan bile geçmiyoy valla yanında olşam süt filan alır verirdim datlışa. size ayıp ne güzel minnoş minnoş yiyor gısganmayın :p bi ısırıkda benim alaşım geldi
Böyle şeyleri almıyorum marketlerden kapalı ambalajlı ürünleri tercih ediyorum ki kurabiye büsküvi vs gibi şeyleri de yemem. Bu durum hiç sağlıklı değil