Peki ya combo yaptıysa? 🙄
"Zor geliyor katlanması
Zor, zor, zor..." 🎶
Hangisi daha fazla emer enerjini? ☠️
"Zor geliyor katlanması
Zor, zor, zor..." 🎶
Hangisi daha fazla emer enerjini? ☠️


O duman ne dumanı tam olarak? Bazen güneşte çok bulunmaktan böyle ensemin kalp gibi attığını hissediyorum, duman o mu oluyor? 😂
Yoksa şu an ki çok düşünmemden dolayı beynimden çıkan duman mı oluyor? 🤯
Buna bir açıklık getirelim ona göre kararımı bildireyim. 😄
Çok fazla bilgi yüklemesi yapmaktan veya çok fazla düşünmekten dolayı çıkan duman diyelim 😂
O zaman çok fazla düşünmekten çıkan duman diyorum. Ayaklara inen kara suların etkisi geçiyor da beyin yorgunluğu kolayca geçmiyor. 😄
Kafamın üstünden çıkan dumanlar enerjimi yok ediyor benim ya. İkisi kombo yapmışsa zaten yarı ölü gibi oluyorum. Ancak ayaklarıma inen kara suya çözüm; ayağımı soğuk suyla yıkayıp, hatta biraz masaj yapıp, sonra da kendimi yatağa bırakmak oluyor. Sabaha hiçbir şeyim kalmıyor. Ancak kafamın üstünden dumanlar çıkıyorsa yandığımın resmidir. O dumana birisi sürekli körükle geliyor ve duman hiç sönmüyor...
Valla o kadar haklısın ki kara sular konusunda da her şeyi yaptım ama mumya gibiyim hâlâ...
Kara sular konusunda neleri yaptın bilmiyorum ama ne yaparsan yap hemen etki etmez ki zaten 🙄 kara suların dinmesi için ayaklarına biraz zaman tanıman lazım 🙄
İşte o konuda da kendisiyle tartışan bir manyağım sanırım shdhdh benim emrime uysun ve bir an önce geçsin istiyorum bu ağrı 🙄
Padişahın kızı olunca tabi alışmışsın, emrine uymayan bir şey görünce kabullenemiyorsun dimi 🤣🤣
Ağrı geçmiyor diye sen şimdi muhafızlarına "tez kellesi vurula" diye emir de verirsin sjsjsj
Ayağıma mı kellesi vurula diyeyim shddhdh
Tövbe yarabbim...😂
Alışkanlıktan ve ağrının verdiği ızdıraptan dolayı diyebilirsin belli olmaz jsjsjsj
Yok ya o usuller yok bizim sarayda 😅
Hahah sizin saray daha modern öyleyse 😅
O değil de zaman geçti baya, hala hiç düzelme yok mu ayağında 🙄
Biraz... Sağ olasın 😅
Fiziksel yorgunluğa karşı hiçbir zaman enerjim düşmez ama kafamın üstünden dumanlar çıkıyorsa herkesi dünyayı dar edebilirim
İkisi de beter ya dhdhdh
Gidiyorum ben 😂
Nereyeeee
Bir yer bulmaya, dünyadan uzak...😂
Hemeeeenn. Rota oluşturuldu.
Cevap
13Cevap
Mutsuzluğum enerjimi belirliyor birde saygısız her şeye karışan insanlar.
Kafam sakin olsun da, ayaklarıma inen kara sulara çözüm bulunur..
Çözüm önerisine açığız o halde...
Ne ne kadar da bencilim..
😶😶😶
Çok yorulmak güçsüz kalmak enerjiyi alıp götürür o zaman kendini dinleyip enerji toplamak şart
Kafadan da duman çıkarsa abo kacsınlar o zaman :)
Maalesef öyle oluyor... Dobarlan bırakma kendini diyorum sabahtan beri.
ikisi de hiçbir şey yapmaz
35 yaşında belki kara sular olabilir ajsn
Vay be biz ölmüşüz bitmişiz shdhdhd
Hem fiziksel, hem ruhsal rahatsızlık veren her şey düşürebilir enerjimi..
Maalesef...😮💨
Kara sular ya ayağım ağrıyorsa enerjim bir anda düşüyor
Onu yaşıyorum...
Kafamdan dumanlar çıkıyorsa tükenmişimdir. Kendime zaman ayırma vakti gelmiştir. Gider şarj olurum.
Diğerine çözüm var mı? 🙄
Diğerine ılık bir duş alıp dinlenirim, film gecesi yapar yorgunluğumu unuturum. :)
Sanırım kafamın üstünden çıkan dumanlar olur herhalde ya :D
Kafamın üstünden çıkan dumanlar 🌪
O dumanları hemen yelleyelim 🙄😂
Duman yok ki😂🙄
Valla hepsi ama bir süre sonra toparlıyorum
Ne güzel hemen toparlanabiliyorsan😄
ahh o kara sular yok mu onlar tabi ki
Valla öyle gitmiyor 😂
İkisi de birbirinden beter. 😃
Sorma...
Ayaklarım daha iyi bir seçenek.
Kara sular son kararım
Bugün hemfikirim bu konuda...
Çabuk buradan sessizce ayrıl...🥶
İkisinde de enerjim yüksek olur :D
başımdan duman çıkmaya başladıysa iş bitmiştir
İkisine de izin vermem
Kafamın içinde çıkan dumanlar.
Ayaklarıma inen kara sular...
Enerjik birisiyim kolay yorulmam
Kara sular
Kalbimi kıran bir çift söz
Ayağıma inen kara sular çok yoruyor bee
Sorma...
Canımın sıkılması
ikisi de
her ikiside 😑
Ayaklarıma inen sular
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?