Hafızanız kuvvetli midir? İsimler, yüzler, tarihler konusunda vs...
Yoksa bir hayli unutkan biri misiniz?
Yoksa bir hayli unutkan biri misiniz?


Isim konusunda fazla hatırlaman ya da yanlış hatırlarım son zamanlarda tarih unutuyorum sonuçta her şeyi tutamam beynimde. Görsel ve işitsel hafızam can yakar ama
Valla duruma göre değişiyor, hafızamın durumu.
Bazen çok unutkan olabiliyorum.
Genelde iyidir.
Ama işime gelmeyen her şeyi unuturum 😬😬😂
Ona ne şüphe.😒😂😂😂
Rica ederim canımcım.❤️❤️😘
Ses hafızam iyidir. Ama sadece müziklerde.
Görsel hafızam gittiğim yeri unutmam.
Bir yere gidince kaybolmam.
Cevap
24Cevap
Eskiden çok kuvvetli şimdi unutkan
Kolay unutmam
Hafızam benim lanetim maalesef. 5-6 yaşlarında bile yaşadığım olayları hala hatırlayabiliyorum.
Hafizam kuvvetlidir. Daha dogrusu dikkatliyim kolay unutmuyorum.
Anı olayi konusulani tarihi vs animsarim kolay öğrenirim gelistiririm.
Anı yaşamaya o kadar alışmışım ki öncesi ve sonrasına ait ne varsa aklımdan puff diye uçuveriyor
Benim için tek bir an var o da şu an
Unutmam gerekenleri çok çabuk unuturum. Unutmak istemediğimide unutmam. Hafızam kuvvetli oluyor galiba 😊
Hafızama güvenirim, unutkan değilim. O kadar B12 eksikliğime rağmen. 😅
Dikkatimi çekmeyen şeyi hatırlamam. Bunun dışında kuvvetlidir.
Kuvvetlidir ama isim hafızam için aynısını söyleyemem
Hafızası kuvvetli insanlar bana göre çok zeki, benim hafızam bomboş pek çok şeyi hatırlamam
Aşırı unutkanımdır. Lisede sınıf arkadaşlarımın ismini 11 . Sınıfta tamamen ezberleyenilmiştim
Neyi sormak istiyorsun miladdan önce seni görmüştüm onumu 😂
Gereksiz güçlü bir hafızam var, bazen lanet gibi oluyor, bazen güzellikler getiriyor…
Nerede gereksiz bir bilgi detay var hafızamda kalır şaşmaz. d
Önemsemediğim şeyleri hemen unuturum ama önemsemişsem de ayrıntısına kadar hatırlarım
Sağlıklı beslenmek zihin sisini kaldırıyor mesela. Sigarayı bile bırakmanızı sağlıyor.
Unutmak istemezsem aşırı kuvvetli, umursamazsam unutkanımdır.
Travma olmadıkça bir şeyi hatırlamam zor...
B12 eksikliği 🙄
Görsel hafızam iyidir, ancak sözel olarak çok iyi olduğu söylenemez...
Bu aralar gercekten unutkanlığımin olduğunu düşünüyorum..🤔
kuvvetlidir ama daha çok yüzlerde isim ya da tarih olarak değil
Hafızam kuvvetlidir genelde amma sayı ile ne varsa aklımda çok iyi tutarım….
ve ses tonu iyi akşımda tutarım azıcık değişsin fark ederim mesela
Daha sabah yediğim yemeği hatırlamıyorum ama eski sevgilimin numarası hâlâ az çok aklımda. Bilmem siz karar verin 🤷🏻♀️
Görsel hafızam baya kuvvetli aslında yani üstünden 15 yıl geçmiş 15 yıldır görmüyorum ama şu an anaokulu arkadaşımı görsem tanırım ama diğer hafızalar 👎🏻
Önemli şeyleri unutup en gereksiz bilgileri hatırlarım shsjxndj
İsim konusunda çok unutkanım yeni tanıştığım insanların ismini bi türlü hafızamda tutamıyorum
İşime geleni unutmam.
Hafızam kuvvetlidir. Unutmam
Isimler gider
Kolay kolay yüz gitmiyof
yüz hafızam yok mesela
ıvır zıvır gereksiz detaylari hep hatirlarim
Unutkanim bu aralar baya
Bazen unutkan bazen daha cok unutkan 😅
Umursamadığım için unutuyorum
2 yaşımda yaptıklarımı hatırlıyorum…
gündelik şeyleri çubuk unuturum
Baya iyidir diye düsünüyorum
Uxun süre kafa yorduktan sonra hatırladığım oluyor
Kuvvetlidir, hatırlarım gerekli gereksiz şeyleri.
Unutkanım. Özellikle isim hafızam kötüdür
Kendi kendime unutmama büyüsü yaptım 😂😂
Balık hafızalı yım maalesf
Kuvvetli hiç bişeyi unutmam
Kuvvetlidir
Anneme çekmişim unutmuyorum
Hatırlarım iyidir
Cok unutkanim ama tarih ve sayilari asla unutmam
Baya kuvvetlidir.
UnutmaM
Biraz unutkanım
Zaman zaman unutkanımdır
İyi bari herkeste varmıs
Kuvvetlidir
Unutkanım
Dene ve göe
Kuvvetli
Çok unutkanımdır
Kuvvetli
Kuvvetlidir
kuvvetlidir
Çıkarıma göre
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?