Ahh son zamanlarda en çok ihtiyaç duyduğum şey olabilir…


Herkesin oluyordur illaki
Bazen de yaşadığımız hayatı değiştirmek isteriz
Ama pek mümkünatı yoktur
O yüzden yaşadığımız hayatı
güzelleştirmeye çalışmak daha doğru
Cevap
11Cevap
Evet hep her zaman...
Yerimizde sayıyoruz ama maalesef. 😒
Bu aralar o moddayim ve az kaldı..
Hayırlısı 😌
Evet sürekli düşünüyorum, özellikle karavan tarzı bir şey olsaydı, yalnız bir şekilde gitmediğim yerlere gitmek isterdim
Bu düşünce aklımda hiç gitmiyor ki tekrar gelsin. En küçük fırsatta veya öyle bir şansım olursa bir dakika bile durmayı düşünmüyorum
İnşallah o kapı sana açılır dostum 🤘🏻
Bazen değil, çoğu zaman uzaklara çekip gitme düşüncesi gelmiyor değil. Fakat bu düşünmek kadar kolay ve mümkün olmuyor.
Ben yaptım tavsiye ederim, özellikle bir bisikletiniz varsa sırt çantanızla birlikte acayip bir deneyim oluyor..☝️
Ohh örnek öğrenci. 👏🏻
Hahahaha
Geliyor, ama sonra ne oluyor? Bilet fiyatları , arabamın olmaması aklıma geliyor. Vazgeçiyorum alıp başımı yerime oturuyorum :D
Baş koymuşum Türkiye’min yoluna… 🤠
Evet geliyor sonra nereye gidicem bu sıcakta diyip telefonumu kapatıp herkesten uzaklaşıyorum daha kolay oluyor
Vallahi en iyisini yapıyorsun be… 😎
Bence de öyle :)
Uzaklara gidesim değil de, şöyle bir tatil yapasım var. Okulda bitti sayılır, bir tatil ne iyi gelirdi.
Evet başım olmadan asla :D
Tabi başsız olmaz 🙅
😅😅
Arada olur. Ne zaman alıp başımı gitmek istesem bunu yaparım. İyi geliyor insana.
Şu görseldeki gibi bir yerde saatlerce oturup, düşüne düşüne kafayı yemek iyi giderdi. 🤯
Evet knk ya motor kullanıyomusun bilmiyorum ama o rüzgarın hissiyle beraber yolun seni götürdügü yere gitmek tek sorun benzin parası
Geliyor ama param yok :(
Sadece parayla yapılmıyor ki 🥹
Her zaman ama işte şartlar
Hemde nasıl yeteri miktarda param olsa çekip gidecemde Allah kahretsinki ülke şartları el vermiyor
evet insan göresim gelmiyor artık öyle bir seviye
Hiç gitmiyor o his, düşünce...
Sorunlardan kaçma şeklim 😅
Bazen mi jsjsj herr gün..
Şu ara baya istiyorumm
Paralel evrende gidip geliyorum
hemde kafamı yanıma almadan
Bazen değil mi. %ye vurursan yüksek ihtimal
Geliyo ama mutfaktan öteye gidemiyorum shgnskgs
Evet ama hayal dünyamda. 😃
Oluyor tabi ama gidebildiğim tek yer mutfak 😊
Geliyor ama bırakmazlar.😂
Of ihtiyacım olan şey
Oluyor ama gidemiyorum
Evet ama sadece tuvalete gide biliyorum psnrpxkrşdşd
Keşke öyle bir imkanım olsa arkama bile bakmam...
Her zaman bir ihtimal vardır dostum 😎🤘🏻
Hemde nasıl. Çok isterdim
Ohooo hem de her gün..
evlenip kocamla gitmek
gelmez mi iş yoğunluğundan kaçmak gibi
Gurbetler benim meskenimdir
Evet gidesim geliyor
Her gün kalktığımda istediğim sey
en fazla mutafga rfklkerf
Sürekli.
Bazen oluyor evet
Çoğu zaman...
Geliyor
Bazen oluyor evet
Gidicem ya
Geliyor
Evet oluyo arada
Her saniyev
Bazen fazlasıyla gerekiyor
Evet
He ailem de sksn
Her zaman aklımda
Her zaman öyleyim
Evet fazlasiyla
Her zaman...
Bazen evet 😅
Zaten uzaklardayım.
Çok,
Evettttttt
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?