Olduğum gibi davrandığım için kimse beni sevmiyor kimse yanımda olmak istemiyor ve önemsemiyor?

Kimsenin beni anlamadığını düşünürdüm meğer herkes beni çok iyi anlıyormus sadece kimse beni önemsemiyormus. Sevgisizlik değersizlik onemsizlik beni o kadar yordu ki. Şimdi kendini sev diyeceksiniz öyle olmuyor o işler ben her yolu denedim ben kendimi sevdiğim için olduğum gibiyim zaten ama ciddiye alınmamak önemsememek beni çok yoruyor. Merhametli aşırı saf niyetli insanlar hep bu durumda olmak zorunda mi.
Olduğum gibi davrandığım için kimse beni sevmiyor kimse yanımda olmak istemiyor ve önemsemiyor?
Cevapla