Çok yakın olmadığım bir arkadaşım var hep beni eleştiriyor. Sizce neden?

Ne desem eleştiriyor saçmalama diyor hiç anlam veremiyorum hayir agzinin payini vermeme ragmen boyle mesela geçende ona laf atmistim bir arkadasiyla konusuyordu gider misin şu an özel bir seyler konusuyoruz dedi oysa konustuklari konuda hic özel degil duymustum yani ve bende inatla yanindakiyle konusmaya basladim takmadim onu sizce kastı niye boyle? Tek bana yapiyor? Kıskaniyor desem boyle mi olur kıskanmak?
Çok yakın olmadığım bir arkadaşım var hep beni eleştiriyor. Sizce neden?
Cevapla