Televizyonun çok gereksiz bir eşya olduğunu düşünüyorum. Siz de aynı fikirde misiniz?

Televizyonun çok gereksiz bir eşya olduğunu düşünüyorum. Siz de aynı fikirde misiniz? Hepsi saçma sapan, sahte ve kurgu şeylerden ibaret.
Televizyonun çok gereksiz bir eşya olduğunu düşünüyorum. Siz de aynı fikirde misiniz?
Cevapla