zor bir soru ülkenin, dünyanın hangi bir sorunundan bahsedelim ki. ama elimden gelse avrupalı devletlerin sömürgelerini kesmek fakir ülkeleri yemelerini önlemek isterdim artık toprak çalmasın artık petrol çalmasın ülkeleri yemesin kendi kültürlerini o yediği bölgeye yaymasın ülkenin dengesini bozmasınlar isterim
Adaletsizlik olurdu. Diplomalari insanlarin is bulamamasi, gercekten calisan didinen insanlarin uc kurus icin cabalamasi ama tiktokerlar, influencerlar, youtuberlarin trilyonlar kazanmasi buna katlanamiyorum. Sacma sapan guc savaslari, liderlerin govde gosterisi yuzunden sivil halkin zulum gormesine dayanamiyorum. Bakiniz ukrayna- rusya savasi, suriyenin son durumu. Demokrasi denilen seyin sadece sozde kalmasini hazmedemiyorum. Olan hep masumlara oluyor bu adaletsizlik.
Hayvanlara ve yaşlılara insanca davranılsın isterdim. İteklenip kakalanmasınlar.. Onun dışında anne baba olmak isteyenlerin belli bir olgunluga erismesini ve belli bir akil sagligina kavusmasini isterdim. Anne baba olmanın bir ehliyete ihtiyaci var bu ulkede. Yaşla da alakalı degil. Bilincli bir toplum olmalı.
Kesinlikle az önce gördüm hani bir tabir vardır affedersin mahalle yanarken saçını tarar hesabı bir olay var ve olayla alakası olmayan şeyler yazılmış Vicdan ve merhamet olmalı insanda
Kadın, erkek, çocuk ayırmadan direkt olarak canlıya yapılan herhangi bir şiddeti gücüm olsa kaldırmak engellemek isterdim ve herkesin birbirine karışmak yerine kendiyle ilgilenmesini bireyselliğin önemini kabullendirmek isterdim…