Dinlemiyorsa kendini açıklamak için çaba sarfetmem, ki dinlediği sürece konuşabilirim. Dinlemiyorsa ne kadar konuşursam konuşayım zaten boşa gidecek. Hiçbir şey yapmam, gelip dinlemek istediğinde de ben konuşmam, kimsenin saçma sapan tavırlarını çekecek durumda değilim, nasıl biliyorlarsa ya da düşünüyorlarsa öyle kalsın.
İçsel bir öfke ise ruhuna iyi gelecek bir şeyler yapmayı dene yoksa o öfke kötü patlar birine 🙄😅 E ne güzel işte elektrik faturası az geliyordur size jxjsj
Laf anlatmakla uğraşamam. Nasıl istiyorsa öyle düşünsün. İnsan kendini bildikten sonra. Karşımdaki beni istediği kadar suçlayabilir, hiç umrumda bile olmaz...
Ben zaten açıklama yaparken geriliyorum. Benim ailem arkadaşlarım neyi yapıp neyi yapmayacağımı bilecek. Ha bilmiyorsa efendi gibi dinleyecek sonra isterse zktir olup gidebilir. O gitmese bile ben mutlaka mesafe koyarım gerçi. Deli oluyorum böyle durumlarda.
Dinlemeyi reddediyorsa kendimi yormam. Ne istiyorsa onu düşünsün benim sorunum değil der çeker giderim. Çünkü kafasında bir yargı varsa insanın sizi duymaz, isterseniz bağırın duyduklarını aklında işleyemedikten sonra duymasının da bir anlamı olmaz ki. O nedenle yargılara sahip kimselerle uğraşmam.
Konuşmayı kesip, hadi görüşürüz derim. Dün cehabeli üye dayıyla konuştuk, kanıt gösteriyim dedim baktım saygısızca davranıyor. Konuşmayı kestim, lafımı da koydum ha akp, ha cehabe dedim. Konuşmanın lüzum yok dedim. Kendisi 10dk sonra çıkıp gitti. Kafatasçı bir zihniyet var ülkemizde.