Çok asosyal ve durgun bir hayatım var. Evlendiğim zaman kocam bunu sorun eder mi?

Arkadaşlarım yok insanlarla hep merhaba merhaba o kadar. İşten eve evden işe. Kendi ihtiyaçlarımı kendim alıyorum çarşıya pazara kendim gidiyorum. Hep tekim yani. Ondan sonra hiç sosyal medya kullanmam. Özel gün kutlamam. Çok sıkıcı bir hayatım var anlayacağınız. Kendimi bildim bileli böyleyim. İnsanları tanıdıkça onlardan uzaklaştım. Yalnızlığa alıştım.
Güncellemeler
+1 yıl
Tesekkurler
Güncellemeler
+1 yıl
Depresyonda miyim acaba :(
Çok asosyal ve durgun bir hayatım var. Evlendiğim zaman kocam bunu sorun eder mi?
Cevapla