Kendimi çok fazla yalnız hissetmiyorum. Yalnız kaldığım dönemler tamamen benim kendi seçimimden dolayı olan şeylerdi. İnsan bazen kuru kalabalık içinde kalmaktansa yalnız kalıp kafasını dinlemeyi tercih ediyor. Böyle bir samimiyetsizligin içinde olmak pek hoşuma gitmiyor. Tek başıma kalır kendi içime dönerim daha iyi.
Nasılsın diyen be cevabı laf olsun diye değil gerçekten merak ettiği için dinleyen bir kişinin olmaması yalnızlıktır bana göre. Ama çok şükür var öyle insnalar hayatımda