Önünüzde iki seçenek olduğunu düşünün. Birisini seçtiğinizde aklınız diğerinde kalıyorsa, yüksek ihtimal kararsız bir yapıya; yaptığınız tercihten sonra, diğer seçenek aklınıza bile gelmiyorsa kararlı bir yapıya sahipsiniz. 👌
Kendime dönüp bakıyorum da eskiden çok çabuk karar verebilen ben, artık kararsızlık denizinde boğuluyorum... İkizler burcu da değilim ama. 🙄
Sizde durumlar ne alemde? 👇
Kolayca karar alabilen biri misiniz yoksa sıklıkla kararsızlık yaşayan mı?
Aslında kolay karar alabilen birisiyim. Daha doğrusu bir karar verdikten sonra diğer seçenekleri aklımdan çıkarırım. Uzun süre kararsızlık yaşamam. O an bana en doğru gelen seçenek bu seçenekti diye düşünürüm. Sonradan kararımın yanlış olduğunu görsem bile üzülmem, pişman olmam. Ancak bir konu var ki beni acayip kararsız bıraktı. Şuanda iki seçeneği de beraber götürüyorum 😅 kararsızlık cidden çok kötü bir şeymiş 🙄
Paylaşamayacağım kadar özel değil ancak yorum kısmından da anlatmak istemem açıkçası 😅 uzuuun bir yazıyı okumak istediğine ve fikrini paylaşmak istediğine eminsen mesaj at anlatayım 😅
Çok sık karar değiştiren bir insan değilim. Veyahut kararsız kalmayı seven bir adam değilim. Çünkü kararsızlık ve belirsizlik beni fazlasıyla yorabiliyor. En kötü karar bile bana göre belirsizlikten daha iyidir.
Bu yüzden çok çabuk ve net kararlar verebilirim. Kararlı bir yapıya sahip olduğunu düşünüyorum. Eğer bir şeyi kafama koyduysam mutlaka gerçekleştirmek isterim.
aslında her zaman her insanın aklına gelen ilk seçenek doğru olandır. o an tercih edilen seçeneğin doğru seçim olma olasılığı çok yüksektir. riske atmamak için her zaman en kısa sürede karar verilip devam edilmelidir. olumsuzlukla sonuçlanma ihtimali her zaman her seçenek için vardır. ikileme düşmek yanlış seçim hatta seçim yapamamak gibi daha kötü sonuçlar doğurur.
Yani sonuçta karşılıklı bir yorumlaşma oluyor cevap verince, bunu da yapmayıp direkt herkesin cevabını beğensem Facebook duvarından farkı olmaz sanırım profilimin😂
İki seçenek arasında kaliyosam eğer ikisinin de olmasını istiyorumdur. Ve bu durumda kronolojik sıralamaya göre hesap yapıp seçeneklerden birini ileriki tarihe alıyorum. Ama onu mutlka yapıyorum. İki seçenekten birini seçemezsem eğer ikisini de kaybederim. Ama birini seçip diğerini seçmezseem günün birinde mutlaka ikinci seçeneği kararlaştirip elde ederim. Edemezssem eğer zaten nasibimde yoktur. Kararsizliga umut işigi yakmak tıpkı karanlıga ışık tutmak gibidir birinci yolu daha net gösterip hedefe daha hızlı ulaşırsın.
Persler öncelikle oturur istisare edermis. Sonra aynı konuyu alkolluyken tekrar gündeme getirirlermis. Iki türlüde aynı sonuca ulasıyorlarsa karar verirlermis
Hava grubundanda değilmiş aslında hava grubu çok değişken yapıda olduğu için diyorum burcumda Kova, havaya hava benim ama senin sanırım yaşanılanlardan ötürü ahshdj