Hayattan zevk almayı, mutlu olmayı nasıl yapıyorsunuz?

Ben mi beceremiyorum ya da tat almadığım için mi böyle oluyor?
Hayattan zevk almayı, mutlu olmayı nasıl yapıyorsunuz?
Cevapla