Merhabalar,
Gaziantep'te yaşıyorum ve reklam ajansım var, dijital pazarlama uzmanıyım. Çin de 3 sene kaldım, Antep te 3 senedir yaşıyorum ve 30 yaşındayım. Kova burcuyum ve hayatım baştan aşağı sadece bilgisayar ve internet. Gerek iş, gerek mesleki deformasyon ve gerek PC oyunları sevişim, beni bu hale getirdi sanırım. 1+1 evde tek yaşıyorum, aylık 15-20 bin lira gelirim var ve hala koskoca şehirde 1-2 arkadaşım var ya da yok. Çok deli dolu hızlı bir çocukluk ve gençlik yaşadım, ama şu an resmen emekli gibiyim. Evde PC işte PC,,, nereye kadar? Oturuyorum insanları gözlemliyorum bazen hepsinin bir amacı bir gayesi, heyecanı var diyorum. Benim hiç yok, herşeyi yaşamanın verdiği his benim için tecrübeden ziyade tam bir dezavantaj. Bir club a gitsem sadece içerim, yanlış anlamayın öyle karı kız kesme durumlarım da yok. Sadece hayattan hiç bir şey ne tat ne zevk veriyor. Bu durumdan rahatsızım, ama bir şey yapamıyorum. Pandeminin verdiği bir durum mu bilmiyorum, içiyorsam evde, yiyorsam evde, ultra sanal bir hayatım var zaten. Ama hayata ve geleceğe karşı ne bir umudum ne de bir motivasyonum var. Öyle birinin yönlendirmesini bekliyorum. Buraya da belki bunları yaşayan, belki tavsiyesi olan biri olur diye yazıyorum. Çok da lafı uzatmayım özetle böyle işte...
Gaziantep'te yaşıyorum ve reklam ajansım var, dijital pazarlama uzmanıyım. Çin de 3 sene kaldım, Antep te 3 senedir yaşıyorum ve 30 yaşındayım. Kova burcuyum ve hayatım baştan aşağı sadece bilgisayar ve internet. Gerek iş, gerek mesleki deformasyon ve gerek PC oyunları sevişim, beni bu hale getirdi sanırım. 1+1 evde tek yaşıyorum, aylık 15-20 bin lira gelirim var ve hala koskoca şehirde 1-2 arkadaşım var ya da yok. Çok deli dolu hızlı bir çocukluk ve gençlik yaşadım, ama şu an resmen emekli gibiyim. Evde PC işte PC,,, nereye kadar? Oturuyorum insanları gözlemliyorum bazen hepsinin bir amacı bir gayesi, heyecanı var diyorum. Benim hiç yok, herşeyi yaşamanın verdiği his benim için tecrübeden ziyade tam bir dezavantaj. Bir club a gitsem sadece içerim, yanlış anlamayın öyle karı kız kesme durumlarım da yok. Sadece hayattan hiç bir şey ne tat ne zevk veriyor. Bu durumdan rahatsızım, ama bir şey yapamıyorum. Pandeminin verdiği bir durum mu bilmiyorum, içiyorsam evde, yiyorsam evde, ultra sanal bir hayatım var zaten. Ama hayata ve geleceğe karşı ne bir umudum ne de bir motivasyonum var. Öyle birinin yönlendirmesini bekliyorum. Buraya da belki bunları yaşayan, belki tavsiyesi olan biri olur diye yazıyorum. Çok da lafı uzatmayım özetle böyle işte...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer