Kalbiniz kırıkken bu durumu biriyle paylaşır mısınız, yoksa içinizde mi yaşarsınız?

Selamlarr,
💔
💔
Heyy KScanlar, mezun oluyorum! Elbise almıştım kargom gelmiş, kargo şubesine gidip alacağım. Mezun olacağım ama hiç mutlu hissetmiyorum sanki üzerimde bir ağırlık, bir kalp kırıklığı. Ben de bu durumda içime gömüldüm, kimseye de anlatmadım.

Peki ya siz, kalbiniz kırılınca bu durumu içinizde mi yaşarsınız, birine mi anlatırsınız?
Kalbiniz kırıkken bu durumu biriyle paylaşır mısınız, yoksa içinizde mi yaşarsınız?
Cevapla