Merhabalar Herkese🌸 Yakın kız arkadaşımla genelde yolda el ele yürüyoruz. Bir gün karşıdan gelen 2 erkekten biri de biri görünce dalga geçmek için arkadaşının elini tutmuştu😅
Yakın bir kız arkadaşım herkesin içinde avm’de yürürken yapmıştı bunu bir de sürekli maskemi indirip yanağımı öpüyordu ben şahsen tuhaf hissediyorum sevmiyorum bu tarz temaslı yürümeleri hadi sevgilim olsa tamam da. Yine kol kola daha iyi el eleydense kız arkadaşla.
Ayy yürürüm tabiki arkadaşımın elini tutmayacağımda kimin elini tutacağımSankiYanındaki cinsiyet değişse o zaman yaslı teyzelerin bakışı fısır fısır konuşması varYani bizim toplumumuzda anlayacağınız kimse el ele rahat yürüyemiyecek