Merhaba, sağlıklı bir iletişimde iniş ve çıkışlar ciddi bir saygısızlık, ilgisizlik boyutunda olmazsa o ilişki sağlıklı olmaya devam edebilir. Kişi, karşısındakiyle aynı fikirde olmayabilir hatta zaman zaman yüksek sesli tartışma da yaşayabilirler ama bu fiziksel şiddete veya saygısızlık boyutuna dönüşmemeli. İki medeni insan gibi tartışabilen insanlar sağlıklı bir ilişki ve iletişim kurabilirler. Her şeyin gönlünüzce olması dileğiyle...