Geçmiş zamanda ki ben, duygu gösteremez içinde yaşardı. Bir zaman sonra içimde tutmanın hiç bir faydası olmadığını ve beni daha kötü yaptığını anladım.
Birine karşı İlgim, sevgim varsa bunu sonuna kadar gösteririm. En azından denedim diyerek pişmanlık duymam.
1
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Türk kadınlarının istediği gibi en az 1.85 boyunda, yakışıklı, geniş omuzlu, büyük penisli, esmer veya kumral tenli, mavi veya yeşil göz rengine sahip vb. özelliklere sahip olmadığım için hiçbir zaman sevilmeyeceğim yani duygularımı gösterecek birisi olmayacak çünkü istemez kimse beni ve duygularımı. Fakat asıl cevabım: ben gösterirdim ama karşımdaki kişiden de beklerim. Eğer göstermiyorsa nedenini konuşurum ve duruma göre kendimi kısıtlarım.
Sağlıklı birey duygularını ifade edendir ama toplum dediğimiz terör bu konuda çok geri kafalı, o yüzden rahatsız olduğum şeyleri sınır çizmek konusunda belirtsem de duygularımı belli etmekten hoşlanmıyorum ve gerek duymuyorum yaşadığım şeyi anlamak ve çözmek de onlardan daha iyiyim.
Gösteriyorum ama bazen kendi iyiliğim için gizlediklerim oluyor
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(45 üstü)
+1 yıl
Karşı cinsle ilişkilerde onları çok sevdiğim s eks düşkünü olduğum için duygularımı gösteririm enerjimi fark ederler. isteyenlere yaklaşımda bulunanlara bile özel ilişki olması için adım atmam