Selam, nasılsınız napıyorsunuz neden yaşıyorsunuz?

Benim için klasik ruhsuz, cansız, hiç gibi yaşadığım kötü günlerden biri yani daha kötüsü olmadığı için iyi sayılır sizde durumlar nasıl?
Selam, nasılsınız napıyorsunuz neden yaşıyorsunuz?
Cevapla