Birini çok seviyorum onu her'an yanımda görmek isterim dediğiniz biri var mı?

Evet benim var ama bir yandan içimden pişman olacakmışım daha sonralarda o yüzden kimseye güvenim kalmamış sanırsam bazen uzaklaşmam geliyor kimseylede konuşamıyorum güvendiğim insanda benimle gerçekleri konuşmaktan kaçıyor bilmiyorum öyle bir aradayım ki buda beni çok üzüyor.
Güncellemeler
+1 yıl
Sanirsam fazla umitlenmemek gerekiyor çünkü hersey ortada kalbini gönlünü bozmuş biriyle dahada fazla bağlanmam gerekli olduğunu anlıyorum çünkü ihanet edilmiş olmak bana ters kim isterdiki oysaki tek kişiyle sevgili saygılı ve karşılıklı olmak onunla yaşamak güven çok önemli aydinlatilmamak daha kötü doğru kararı vermem gerek eyy gonull neyine güveniyor kalbin ,,, https://youtu.be/PMd7dj1yEE8
Birini çok seviyorum onu her'an yanımda görmek isterim dediğiniz biri var mı?
Cevapla